Hotel Sheraton Guiyang

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Guiyang voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Sheraton Guiyang

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres49 Zhong Hua Han Road 550002(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Guiyang in Guiyang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Guiyang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.