Hostel Wada

Hostel Wada

Hostel

1 review over Hostel Wada in het Nederlands

Goede sfeer, maar slechte dorms!

Patricia
21-5-2013

De bar en binnenplaats zijn leuk! De sfeer is er erg goed en relaxt en je ontmoet er veel andere reizigers. Het personeel is erg aardig en behulpzaam, en de hond geweldig! Hostel ligt ver van centrum, wel tegenover een winkelcentrum. Station +/- 1km. Kamers werden gerenoveerd toen ik er was, mijn dorm was denk ik nog niet gedaan, want die was erg slecht! Vieze muren met vochtplekken, losse badkamertegels, kluisjes vielen van ellende uit elkaar, gordijntjes los van bedden, kieren onder deur. Wel fijn: westers toilet. 1 ochtend hadden mijn kamergenoten de kamer erg vies achtergelaten, maar deze was weer snel goed schoongemaakt door het personeel.

Gereisd Alleenreizend in november 2011

Hostel info

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Wada in Guilin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Wada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.