Reviews over Guilin

Genieten

Joyce,
    22-8-2016

Heerlijk hotel. Aantal keer prima gegeten en heerlijk ontbeten. Vriendelijk personeel. We hebben onze bagage achter gelaten in het hotel voor 1 nacht om naar de dichtbij gelegen rijstvelden te trekken. Dit was geen probleem en werd veilig vast gemaakt met een slotje.

Goed hotel, karig ontbijt

Marion Bosman,
    9-5-2016

Het hotel ligt buiten het centrum van Guilin maar in een leuke drukke winkelstraat met eettentjes. Een Chinese variant van Burger King aan de overkant (2 minuten lopen) lekker en goedkoop ( halve kip met patat en cola = 3 euro)

Goede sfeer, maar slechte dorms!

Patricia,
    21-5-2013

De bar en binnenplaats zijn leuk! De sfeer is er erg goed en relaxt en je ontmoet er veel andere reizigers. Het personeel is erg aardig en behulpzaam, en de hond geweldig! Hostel ligt ver van centrum, wel tegenover een winkelcentrum. Station +/- 1km. Kamers werden gerenoveerd toen ik er was, mijn dorm was denk ik nog niet gedaan, want die was erg slecht! Vieze muren met vochtplekken, losse badkamertegels, kluisjes vielen van ellende uit elkaar, gordijntjes los van bedden, kieren onder deur. Wel fijn: westers toilet. 1 ochtend hadden mijn kamergenoten de kamer erg vies achtergelaten, maar deze was weer snel goed schoongemaakt door het personeel.

Mooie ligging

Elske,
    13-9-2012

Prima hotel en vooral de ligging aan de rivier was heerlijk .Ook dichtbij de zon -en maanpagode is geweldig.

Ontbijt met uitzicht op park en rivier .Het ontbijt is bovendien heerlijk .

Goede locatie, prima hotel

Florence,
    5-6-2012

Hotel ligt aan de Li rivier, en (als je aan de goede kant je kamer hebt) heb je een mooi uitzicht. Wij zijn in veel hotels geweest in China, het is normaal dat je bedden hard zijn, en hier vond ik ze nog redelijk zacht! Prima geslapen, ruime kamer en airco werkte prima. Wifi alleen beschikbaar in de lobby, wel internetkabel aanwezig op de kamer. Per dag 2 gratis flesjes mineraalwater. Dichtbij winkelstraat (Supermarkt & Restaurants/Mcdonalds).

Guilin scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews