Hotel Rosedale

• Sauna

5 reviews over Hotel Rosedale

• 8Samantha27-12-2011

Zeer luxe hotel

Absoluut 4 sterren waard! Heerlijk en erg uitgebreid ontbijt en erg mooie luxe kamer. Airco staat overigens wel hard in het restaurant. We zaten vrij hoog in het hotel waardoor we een geweldig uitzicht over de stad hadden. Vriendelijk personeel. Jammer dat er in de buurt niet zo veel te doen was. Wanneer je het hotel uitloopt heb je aan je rechterhand een goed restaurant zitten! Verder heeft het hotel een zwembad en een tennisbaan.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8teering7108-11-2011

groot en netjes

ik ben hier vanwege het werk regelmatig geweest. het is een mooi groot hotel en netjes te noemen. de suites zijn groot en behoorlijk betaalbaar. meteen linksaf naar buiten vind je een mac donald ( voor als je even genoeg hebt van aziatisch eten). het restaurant in dit hotel is best oke, wel vaak druk met local bewoners, daaraan kan je denk ik wel zien dat het restaurant best oke te noemen is. alleen als je witte wijn wilt dan is de kans zeer groot dat je hem warm uit de kast ipv koel uit de koelkast gaat krijgen. het hotel is een paar jaar geleden gerestaureerd. ligt wel op een druk punt maar maakt het wel gezellig. vergeet niet om een paar business cards van het hotel mee te nemen voor de taxi anders kan de terugrit naar het hotel wel eens een paar uurtjes extra in beslag gaan nemen haha.

Zakelijk gereisd in juni 2009

• 9Petra09-09-2009

Zeker 4,5 ster

Uitstekend hotel, zeker 4 sterren. Mooie kamers -met badjas, gratis flesjes water, cnn/bbc op tv-, uitstekend ontbijt, prima service. Zit ook een lekker vietnamees restaurant in het hotel, winkeltjes en bewaakte pin om de hoek. Openlucht zwembad op het dak en gratis gebruik van de sauna. Vraag om een kamer op de niet-roken etage.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Mia en Wim10-06-2007

Het hotel ligt aan een druk kruispunt maar daar heb je weinig last van. De service is uitstekend. Naast het hotel is een vreselijk lekker restaurant. vlak er naast naar rechts.Je vraagt de kaart en wijst iets aan. We moesten al weer vroeg weg maar een ontbijtpakket kregen we mee en ook een voor de gids.Heel goed.De ontbijtzaal is al om half zeven open. We zijn er twee keer een nacht geweest. Op de 23 etage heb je een prachtig uitzicht.

Gereisd in juni 2007

• 8Franciska01-10-2006

Heel mooi hotel. Wij kregen een suite, met 2 badkamers, 2 TV's. Ontbijt goed.

Gereisd in oktober 2006

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages