6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Pearl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ramada Pearl in het Nederlands

2008

Eerste indruk was goed en schoon

Suzan en Marcel
21-2-2008

Eerste indruk was goed en schoon. Personeel sprak slecht engels, duurde lang bij het inchecken. Het ontbijt vond ik slecht, veel keuze, weinig kwaliteit

Gereisd Zakelijk in oktober 2005
2005

Ramada pearl hotel is een wat verouderd hotel waar de ove

Pieter
30-4-2005

Ramada pearl hotel is een wat verouderd hotel waar de bediening ove rhet algemeent zeer slecht Engels spreekt. De kamers zijn redelijk, maar voldoen zeker niet aan de westerse normen voor een 4 sterren hotel. Het hotel is zeker niet slecht, maar ( buiten de persberiodes van 15 april-30 april en van 15 oktober-30 oktober ) zijn er in de zelfde prijs klasse aanmerkelijk betere hotels voor gelijke prijzen. Het hotel heeft een fraai buiten zwembad en ook een binnen zwembad. Het ontbijt is perfect met zeer ruime keuze. De overige restaurants zijn redelijk. De bar ( XO club is zeer trendy ingericht maar wordt nauwelijks door gasten bezocht. Met name de kamers en verdiepingen zijn nodig aan een schildebeurt en renovatie toe.

Gereisd Anders in Sat Apr 30 2005 07:57:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Pearl in Guangzhou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Pearl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.