Guangzhou

We hebben een aantal aanbieders voor Guangzhou voor je op een rij gezet:

vakanties Guangzhou

We hebben een aantal aanbieders voor Guangzhou voor je op een rij gezet:

Reviews over Guangzhou

Dit moet je meegemaakt hebben

Mariëlla,
    31-10-2018

Reizen met de metro is een echte must om door de stad te reizen. Met een soort OV kaart. Een tour met de Hop on bus is ook een aanrader. De Lotus Hills, Yuntaipark, Shamianeiland en Kanton Tower zijn echte aanraders naast de vele tempels. Let op dat je VPN en Wechat moet downloaden anders kun je geen contact onderhouden met het thuisfront. Betaald wordt er met cash wechat of alipay. Boven de vele shoppingmale zijn restaurants waar je goed kunt eten. Aanrader is om Chinees te bbq en of te hotpotten.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen Toeristische Stad, wel Leuk

hoinjsz,
    9-4-2015

Guangzhou is geen toeristische stad. Er is genoeg te zien en te beleven vindt ik. Er spreken weinig mensen goed engels en niet elk restaurant heeft een engelse menukaart. Dit vind ik wel leuk en spannend.

Gereisd met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rommelige Chinese stad met westerse invloeden

pieter-snavel,
    21-12-2014

De architectuur in Guangzhou is erg verrommeld, oude vieze gebouwen worden afgewisseld door moderne wolkenkrabbers. Moderne winkelstraten zoals Beijing road en Liuwan Square bieden een ruim aanbod aan goedkope souvenirs en namaak merk artikelen zoals horloges, tassen en kleding.

Gereisd zakelijk in januari 2014

Mooi land met vriendelijke mensen

Ronald,
    28-9-2012

China is een erg mooi land, ik vloog op hong kong wat wel erg druk is voor mijn smaak. Ik was hier zakelijk dus heb maar beperkt indrukken kunnen opdoen, maar met name in de plaats waar ik zat eten de mensen traditioneel wat betekend dat ze alles eten wat maar loopt kruipt en vliegt, zie de fotos voor een indruk Al het eten zit in kooien voor de restaurants, verser eten kan niet, niet echt een plaats voor mensen zonder sterke maag.

Gereisd zakelijk in maart 2010

Stad met skyline

Samantha,
    27-12-2011

Leuke stad waar mode en architectuur centraal staan. Er is een hele grote inpandige lokale markt van 4 verdiepingen waar je leuke souveniers kan kopen. Alleen jammer dat je constant aangesproken wordt met 'You wanna buy?'. Verder hebben we 's avonds een prachtige riviercruise gemaakt langs de beroemde TV-tower en andere prachtig verlichte gebouwen.

Gereisd met vrienden in september 2011
Guangzhou scoort een 8,6 uit 10, op basis van 28 reviews