Reviews over Fuzhou

ontspannen plek

jmansem,
    6-1-2011

Mooi Hotel met ruime kamers. Fijne douche, die warm water betrekt uit de warm waterbronnen die in de buurt in de grond liggen. Lekker ontbijt (weet niet meer of dat inclusief was) hulpvaardige personeel waarbij alleen de managers goed engels spraken en de balie medewerkers niet. Er zit een restaurant op de eerste verdieping. Niet gegeten. en op een tussen verdieping zit een zwembad en sauna, massage etablisement. Dit hoort niet bij het hotel maar je krijgt er wel 20 % korting. massage apart betalen en zwem/ sauna betalen. Mensen spreken slecht engels. Moet rechtstreeks betaald worden kan niet via het hotel. Centrum van de stad makkelijk te bewandelen. was nog lekker weer in deze tijd