Hotel Teddy Bear Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag19°8°

1 review over Hotel Teddy Bear Hotel in het Nederlands

Met oudere kinderen

Unieke ervaring op een bijzondere plaats

Truus
12-2-2010

De plaats Emei ligt aan de voet van de Emeishan, de heilige berg in Sichuan. Het Teddy Bear Hotel wordt geexploiteerd door een heel gastvrije familie die je echt het gevoel geeft thuis te zijn. Mooie kamers en een fantastische service. We werden van de trein gehaald en alles over de omgeving wordt je uitgelegd. Het restaurantje is heel gezellig en het eten overheerlijk. Internettoegang is bij de prijs inbegrepen, zoals in de meeste hostels. Echt fantastische dagen gehad.

Het busstation van Emeishan ligt naast het hotel, dus heel handig voor de tocht de berg op, maar ook voor de bus naar Chengdu en andere bestemmingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Teddy Bear Hotel in Emeishan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Teddy Bear Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.