Hotel Zhongyan Ruihua International Hotel

Hotel Zhongyan Ruihua International Hotel

1 review over Hotel Zhongyan Ruihua International Hotel in het Nederlands

Fantastisch hotel, beetje buiten het centrum

evsc
16-8-2012

Dit hotel is perfect. Het enige nadeel is dat ze geen Engels spreken dus het is wel handig om een tolk beschikbaar te hebben. De service is buitengewoon, wanneer krijg je nou 's avonds een glaasje warme melk van het huis? Alsje in de lobby gaat zitten krijg je vrijwel meteen een glaasje water geserveerd waar een vleugje citroen in zit. Dit water is vooraf gekookt, dus veilig te drinken. In het hotel is een westers restaurant, waar ze overigens ook Chinese gerechten serveren. We leuk om te zien dat Chinezen moeite hebben om met mes en vork te eten. De kamer is prima, zeer schoon. Een lekkere regendouche en een apart bad. Van alles voorzien en alles spik en span. Internet werkt er prima.

Gereisd Zakelijk in augustus 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zhongyan Ruihua International Hotel in Dujiangyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zhongyan Ruihua International Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.