Reviews over Dujiangyan

Fantastisch hotel, beetje buiten het centrum

evsc,
    16-8-2012

Dit hotel is perfect. Het enige nadeel is dat ze geen Engels spreken dus het is wel handig om een tolk beschikbaar te hebben. De service is buitengewoon, wanneer krijg je nou 's avonds een glaasje warme melk van het huis?

Alsje in de lobby gaat zitten krijg je vrijwel meteen een glaasje water geserveerd waar een vleugje citroen in zit. Dit water is vooraf gekookt, dus veilig te drinken. In het hotel is een westers restaurant, waar ze overigens ook Chinese gerechten serveren. We leuk om te zien dat Chinezen moeite hebben om met mes en vork te eten. De kamer is prima, zeer schoon. Een lekkere regendouche en een apart bad. Van alles voorzien en alles spik en span. Internet werkt er prima.

Dujiangyan scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews