Appartement Le Hameau de Phoebus

2 reviews over Appartement Le Hameau de Phoebus in het Nederlands

Opgelet!!!

tom
16-8-2009

"Le hameau de Phoebus" noemt sinds kort "Les Jardins de Phoebus". Wij boekten via Sunjets, maar door een overname en andere uitbaters klopte er niet veel van de beschrijving: geen parasols, geen animatie, geen restaurant, geen broodjesservice,... Tof zwembad en kinderbad. Ruime appartementen én terras met airco. Via een wegje achter het casino ben je onmiddellijk in het centrum van gruissan (heel levendig)!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
2007

Niet voldoende schaduwplekken, alleen zo'n l

Jurgens
14-8-2007

Niet voldoende schaduwplekken, alleen zo'n l... parasolletje. plastic buitenmeubilair wat met de vele wind continu wegwaait. Spullen in de keuken minimaal. verder alles netjes schoon, veel fransen. Geen leuke speelplek voor de kids. Stranden van Gruissan zijn erg prettig

Gereisd Familie in augustus 2007

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Le Hameau de Phoebus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Hameau de Phoebus in Dali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Hameau de Phoebus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.