Reviews over Chongqing

Mooi hotel, verzorgd en goede service

kleineke,
    12-1-2012

Intercontinental Hotel Chongqing is centraal gelegen, verzorgd, goede service, goed onderhouden kamers.

superdeluxe hotel

c_branje,
    4-3-2011

Superdeluxe hotel, maar de ligging is niet geweldig. Grote kamer met groot bed met vederlichte zijden dekbedden. Er waren zelfs wegwerpscheermesjes en flesjes water om mee te nemen.

Diner is prima. Heerlijk ontbijt met veel keus: van krielaardappeltjes tot verse ananas tot croissants en koffiebroodjes en allerlei Chinese eetwaar.

Oogde heel goed

Robby Suy,
    5-7-2009

We hebben helaas niet in dit hotel overnacht, maar we hebben dit wel meerdere malen bezocht om iets te gaan eten. Alles zal er heel verzorgd uit.

Door een Nederlander geleid hotel, super service en erg is

marcel,
    23-1-2008

Door een Nederlander geleid hotel, super service en erg goed eten. Ligging is ook prima je kijkt zo de rivier op. Voldoende winkels op loop afstand. Personeel is heel erg vriendelijk. Wij zaten hier voor onze adoptieprocedure. Chongqing is echt de moeite waard om te bezoeken en een verblijf in dit hotel maakt het compleet.

Zeer central gelegen hotel in het centrum van Chongqing

F Mersmann,
    16-12-2007

Zeer central gelegen hotel in het centrum van Chongqing. Prijs/kwaliteit is zeer goed, ik heb nu in meerdere hotels overnacht die duurder zijn, maar absoluut niet beter eerder slechter. De kamers zijn mooi groot

Chongqing scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews