Hostel Sam's Guesthouse

2 reviews over Hostel Sam's Guesthouse in het Nederlands

Bijzondere plek

Cindy
19-10-2012

We zijn hier 2x geweest, in 2009 en 2011. Dit hostel en Chengdu hebben een bijzondere plek in ons hart, wat een geweldige stad. De theehuizen, de parken en natuurlijk de pandas zijn super. Wat dit hostel bijzonder maakt is de service, ze doen alles voor je, van het regelen van buskaartjes en excursies tot je was. De kamers liggen in een hotel, en zijn niet bijzonder, maar voor wat je betaald erg goed. Vraag wel altijd een kamer beneden, we hadden in 2011 1 nacht een kamer boven, deze was muf en niet schoon. Het theehuis vonden we in 2009 geweldig, we hebben hier heel wat uurtjes thee gedronken en spelletjes gedaan. In 2011 kon je helaas niet meer eten, dit vonden we jammer. Je kunt nu wel eten bij Sams zelf, dit was echt prima en goedkoop. We komen zeker weer terug!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Pareltje om heerlijk bij te komen

Wendy
26-7-2012

Fantastisch hostel met geweldige service.

Gereisd Met partner in januari 2012

Hostel info

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sam's Guesthouse in Chengdu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sam's Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.