Reviews over Changzhou

Prima hotel als je hier bent voor een zakenreis.

Michard van Werven
    25-3-2018

Het personeel was ondanks het gebrekkig engels goed behulpzaam. Met handen en voeten kom je erg ver.

Bij aankomst word je gevraagd of je een roker of niet rokers kamer wilt hebben. Ik nam een rokers kamer en het uitzicht was allerbelabberst. Keek op een hoge betonnen muur van het gebouw. Kamer was wel ruim en was van alle gemakken voorzien (doucheschuim, zeep, wasdoekjes, minibar, tv, 2 badjassen en slippers in de kast) etc. etc.en als je hier gebruik van maakte dan werd dit aangevuld (elke dag). De kamer mag wat schoner gehouden worden want op een aantal plekjes in de badkamer zat hier en daar wat kleine schimmelplekjes. Onder het bed was het èèn stofbende en stonden hier nog slippers van de vorige of de bezoeker daarvoor.

Het hotel is ook van alles voorzien. (zwedbad, fitness, kapper, meerdere restaurants) Elke dag was er life muziek in de lobbie (m.u.v. weekenden) Ligging is tussen 2 winkelcentra's in. Toch is het geen slecht hotel.

mooi en comfortabel hotel met erg goede service

Bram van der Spek
    1-9-2008

Ik verbleef van 12 juli to 23 augustus 2008 in dit mooie hotel waarvan de laatste 4 weken samen met mijn echtgenote. Onze ervaringen waren uiterst positief. Goed en divers eten, uitstekende service door vriendelijk personeel en mooie kamer.