Hotel Yong 'An

Hotel Yong 'An

We hebben een aantal aanbieders voor Yong 'An voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Yong 'An in het Nederlands

Erg leuk hotel

chuckylovebird
24-5-2011

Dit hotel is een prima hotel. De kamers zijn lekker ruim. Nadeel is wel dat de bedden hard zijn, maar dat is normaal in China. Maar eigenlijk heb ik daar weinig last van gehad. Ook zijn de kamers mooi schoon. Het personeel is super vriendelijk! Ze spreken alleen niet erg goed engels. Het ontbijt in het hotel is echt genieten, en dat voor maar 3 euro. Het hotel ligt niet echt dicht bij de meeste bezienwaardigheden, maar taxi's zijn zo goedkoop dat het ook niet zoveel uitmaakt. Het is in ieder geval wel een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2011
2008

prima hotel

Marc
10-12-2008

Dit hotel ligt in het "beijing New Business District", tussen de 3e en 4e rondweg, 30 min vanaf het vliegveld, 15 min vanaf stadscentrum.. Goed ontbijt (Aziatisch en westers), veel restaurants in de omgeving. Kamers ruim en compleet. Personeel spreekt goed Engels. Komen behalve Chinezen ook veel westerlingen.

Gereisd alleenreizend in december 2008

• Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yong 'An in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yong 'An zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.