Hotel Winterless

7.7Goed

China, China, Beijing (Peking)

7.7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Winterless

• 8Sandor31-07-2011

lekker harde bedden

net en schoon hotel. uitgebreid Chinees ontbijt dus veel lokale gerechten; ofwel smorgens zal je bamie moeten eten. Verder nette kamers en elke avond krijg je je pakje melk. De bedden zijn extreem hard maar daar houden wij wel van.

dit hotel zat bij een georganieerde reis en is ons goed bevallen!

• 8H. Grajales Restrepo03-10-2010

prima hotel

Prima Hotel als uitvalbasis. Je kan vanaf hier alle bezienswaardigheden bezoeken ( op grote aftand ). Met de taxi is het gemakkelijkste om je door Beijing te vervoeren, neem wel de route beschrijving naar je hoetel mee. Dit hotel is gelegen in de zaken centrum van Beijing. Kamers zijn netjes en goed uitgerust. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was erg lekker ( als je van Chinese eten houdt ).

• 7Petra09-09-2009

Verzorgd maar

Het hotel is in goede staat, de kamers ook (met turning down service). Gericht op aziaten, dus ook het ontijt -op de toast na dan. Relatief ver van het centrum (ok, 3 euro met de taxi maar met het verkeer in Beijing ben je even onderweg). Wijk zelf is niet heel spannend, maar netjes (expat flats in de buurt). Ga absoluut eten bij 'your place' om de hoek. Hippe tent waar je chinees kunt fonduen, ofwel hot pot. Italiaan aan de overkant is lekker voor de afwisseling en de koffie.

• 8paul van dinther19-09-2008

goed toeristen hotel

Wij zijn in juli 2008 in Beijing geweest en in het Winterless hotel verbleven. Met een taxi ben je voor een paar euro in het centrum van Beijing. Een supermarkt en een heel luxe winkelcentrum schuin tegenover hotel. Ontbijt zaal wel te klein voor het hotel. Prima service en vriendelijk personeel

• 7renate19-07-2008

goed hotel

redelijk goed hotel, uitgebreid ontbijtbuffet, wel een vrij beperkt aantal zitplaasten, zeker als het hotel vol geboekt is. En ja, ook wij vonden de bedden erg hard maar dat is in onze ervaring overal in China het geval. De kamermeisjes waren echter direct bereid een extra matras te plaatsen.

• 8ningennoyoken30-05-2008

goed hotel,goede service,ontbijt beter dan het gemiddelde 3 sterren hotel,bedden lekkerhardmatras,begrijp niet dat er zuurpruimen zijn die beweren dat ze er blauwe plekken van krijgen.supermarkt schuin tegenover in winkelcentrum en tevens allerlei chinese fastfood mogelijkheden.taxi naar centrum ong 2 euro.

• 8n.oudejans12-05-2008

Ligt wat verder weg van Tiananmenplein, maar er is een metro om de hoek, en een taxi kost ook weinig. Luxe shoppingmall tegenover, supermarkt om de hoek, en, zeker aan te raden, prima Italiaans restaurant naast gelegen.

• 8L&J13-04-2008

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ligt niet dichtbij de belangrijkste bezienswaardigheden maar voor 2 euro met een taxi ben je er ook.

De bedden zijn alleen keihard, voor rug of buikslapers te doen, maar voor zijslapers is het te hard. Een extra dekbed gevraagd bij de receptie om op te liggen, dit is een goeie oplossing.

Pin automaat in de lobby, je kunt ook geld omwisselen. Ontbijt prima, wel weinig plek.

• 7C.H. Donkervoort18-01-2008

wij zijn hier geweest in oktober 2007 tijdens rondreis. Goede locatie schone kamers klantvriendelijke benadering door personeel. Bedden zijn in heel China ontzettend hard. Vraag een extra dekbed en stop dat boven de matras. Als het Hotel vol is wordt hetbin de ochtend dringen in de te kleine eetzaal

Anders

• 8de bruyckere17-01-2008

Ook wij verbleven hier tijdens onze georganiseerde reis door touroperator. Ik ben het helemaal eens met de reeds vermelde commentaren, alleen vond ik het niet erg dat de bedden wat aan de harde kant waren. Verder viel het helemaal mee, ik had het veel minder verwacht!

0 tips over Hotel Winterless

0 vragen over Hotel Winterless

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen