Hotel Traveller Inn Beijing

We hebben een aantal aanbieders voor Traveller Inn Beijing voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Traveller Inn Beijing in het Nederlands

Leuke locatie

Marcela
10-11-2009

Het hotel is gelegen in een hutong wijk in Bejijng en als je rechts het hotel uitloopt en de straat uitloopt dan kom je aan en grote weg waar restaurantjes zitten en een stukje terug zit een engelse kroeg. Het eten in het hotel was niet zo geweldig. Het avondeten is af te raden en het ontbijt is typisch chinees en er zijn broodjes (1 soort) en toast en jam, dat is al het europees eten dat ik gehad op de kfc, mac en starbucks na De kamers waren prima, ruim genoeg en ruime bedden alleen de housekeeping was minder. Elke dag waren ze wel iest vergeten zoals handoeken, wc papier, water en noem maar op. Gelukkig deed de receptie het iedere keer goed oplossen en werd er meteen voor gezorgd dat we de spullen kregen. Ik heb een geweldige tijd gehad in Beijing en het hotel was wel goed te doen, ze deden nergens moeilijk over en zelfs in de hotelwinkel kan je producten afdingen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009
2008

heerlijk hotel

Anne
21-12-2008

Kamers zijn een beetje klein (kan ook komen door de grote bedden). Op de bovenste etage is een 'spa' waar je een heerlijke masage kan krijgen. Helaas spreken ze daar geen engels en is het moeilijk duidelijk maken wat je wilt. Eten is goed en wordt goed aangevuld. Het is ook heerlijk afwisselend met fruit, typisch chinees ontbijt en ook gewoon een engels ontbijt. Service is uitstekend. kan het hotel zeer aanbevelen. Het enige minpuntje is dat het midden in de hutongs zit en het buiten dus best wel apart ruikt, maar dat is overal in beijing wel.

Gereisd Met vrienden in januari 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traveller Inn Beijing in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traveller Inn Beijing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.