Hotel Taiyue Suites

Weer vandaag2°-10°

We hebben een aantal aanbieders voor Taiyue Suites voor je op een rij gezet:

Laatste review

Rustige plaats en grote kamers

Douwe Oldenbanning,
17-7-2009

Bij ieder bezoek aan Peking kom ik hier. De kamers zijn niet nieuw maar wel erg groot en vaak met complete keuken. De prijs is ongeveer RMB 580 en gezien de ruimte is dat niet slecht. Dit hotel zit niet ver van de straat met heel veel barretjes wat zo bekend is. Ik denk minder dan 1km. Het ontbijt is goed. Iedere avond in de bar livemuziek. Geen groot hotel wel goed. Naar de silkmarket is niet verder dan 10 minuten. Pas wel op taxichauffeurs! Hebben een trucje met je geld wat een hoekje eraf heeft en vragen ander geld. Net zolang je er met RMB 100 aankomt en die wisselen ze om voor een valse met een hoekje eraf en zeggen dat deze ook niet goed is. Zelfs het taxinummer in de auto was vals. Goed opletten dus en niet eerder vertrekken uit de auto totdat je zeker weet dat het klopt. Ik kwam er wel achte maar was dus RMB 100 kwijt of zoiets. Je leert ervan!

1 review over Hotel Taiyue Suites in het Nederlands

Rustige plaats en grote kamers

Douwe Oldenbanning
17-7-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taiyue Suites in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taiyue Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.