Hotel Sunworld

19 reviews over Hotel Sunworld in het Nederlands

Ons eerste hotel in China

Joshua
22-6-2015

het hotel was perfect, leuke kamers. Goeie uitvalsbasis voor bezoek aan Beijing

Gereisd Met partner in juni 2015

Heb je even

bijning
17-5-2013

Hotel is te groot Ontbijtzaaltje is niet toereikend op het aantal bezoekers dus neem de tijd als je moet ontbijten Personeel zeer hulpvaardig en hardwerkend De kamers zijn netjes maar de airco laat het afweten juist als de temperatuur omhoog gaat , helaas Geen 3 sterren waard !!

Gereisd Met partner in mei 2013

Te veel sterren

M. Bien
30-4-2012

Ligging is prima, vlakbij de grootste winkelstraat van Beijing en dicht bij de metro. Kamer: meubilair oud, vloerbedekking smerig en versleten. Kleine douche. Schoonmaak: prima. Dagelijks schone handdoeken. Overige service: zeer matig, slecht of geen Engels sprekend personeel. Ontbijt: Chinees, zeer beperkt Europees. Koffie en thee: kwaliteit zeer matig. Ontbijttafels smerig en worden pas na het ontbijt schoongemaakt. Bestek (ook gebruikt) blijft liggen voor de volgende eters. Voldoende personeel in de ontbijtruimte, maar begrijpen er helemaal niets van. Wifi, maar wie zelf geen wifi-apparaat heeft betaald per minuut voor een internetverbinding. Bike-service: veel geld voor oude en kapotte fietsen. Borg 100 euro per fiets. Sunworld pretendeert 4 *, maar kan dit niet waarmaken.

Gereisd Met partner in april 2012

vlakbij grote winkelstraat

c_branje
4-3-2011

Het hotel heet nu Sunworld. Toen wij er waren, was de naam nog SongHe. Ruime kamer met kluisje. Vederlichte zijden dekbedden. Goed ontbijt. Het hotel ligt vlak bij Wanfujing Road, een grote winkelstraat met voetgangerszone. Een soort Kalverstraat van Beijing, qua prijzen ook trouwens. Diverse grote overdekte winkelcentra met wel 6 verdiepingen.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dicht bij het centrum

Stefanie
26-7-2009

Ik heb in dit hotel geslapen toen ik op stedentrip was in Beijing samen met reisorganisatie FOX. Een prima hotel, prima kamer en ook goed ontbijt.

Gereisd Met vrienden in oktober 2005
2008

Goed hotel met prima ontbijt

Evert Visser
13-1-2008

Goed hotel met prima ontbijt. Verder alle maaltijden elders in de stad genoten, vooral in chinese eethuizen. Dat is echt chinees eten voor nog geen 5 euro pp inclusief drank. Bezoek nauurlijk de Verbodenstad,de Hidden City, Plein van de Hemelse Vrede, de Muur, Zomerpaleis. Wangfujing Street is om de hoek van het hotel, dit is de winkelstraat Beijing en dus van China.

Gereisd Met vrienden in januari 2008

2006

Indruk schoon hotel

reizen
1-12-2006

Indruk schoon hotel. Ligging geweldig centraal dicht bij de winkels en de verboden stad. Ontbijt is europees en zeer uitgebreid elke dag weer een beleving.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima ligging , winkelstraat om de hoek

Bosma
27-11-2006

Prima ligging , winkelstraat om de hoek. Fietstoscht naar plein van de Hemelse vrede aan te bevelen.Kwaliteit fietsen matig helaas. Buffet op vrijdag avond is slecht!! Ontbijt prima !! Bedden goed , maar hard. Vloerbedekking zou mooier mogen zijn, maar ja Chinezen spugen er op>> vandaar die slofjes !!

Gereisd Anders in november 2006

Wij waren hier in juli 2006

Knoppie
18-8-2006

Wij waren hier in juli 2006.Het hotel ligt heerlijk dicht bij de winkels en vlakbij supermarkt en pinautomaten.De kamer was mooi en voorzien van alle gemakken.Hotelpersoneel was zeer voorkomend en attent.Het uitgebreide ontbijt was elke keer weer een goed begin van de dag.

Gereisd Anders in Fri Aug 18 2006 14:36:13 GMT+0000 (UTC)

Mei 2006 hier geweest

diana
20-6-2006

Mei 2006 hier geweest. Prima hotel. Goede ligging dicht bij het plein van de hemelse vrede en de verboden stad. Ook dicht bij de winkelstraat wmet verschillende restaurants en terrasjes en waar 's avonds veel te beleven valt. Er voldoende gelegenheid in de buurt om te pinnen. Schuin tegenover het hotel zit een grote supermarkt.

Gereisd Anders in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Sunworld voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunworld in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunworld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.