Hotel Shangri-la China World

Hotel Shangri-la China World
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Shangri-la China World voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Shangri-la China World in het Nederlands

Anita, 25-6-2016

Wij kregen een upgrade van de kamer en die was fantastisch op de 19e verdieping met een geweldig uitzicht. Het ontbijt was vers en heerlijk. In de hal een mooi bloemstuk, 's avonds in de hal een optreden van een orkest. Het diner is erg duur en hebben wij niet genomen. Na een dag alles bekijken en vooral veel lopen, was het heerlijk om een bad te nemen of te douchen met producten van l'occitane.

Fantastisch hotel met uitmuntende service

kleineke, 12-1-2012

Shangri-La China World hotel is een prachtig hotel met grandeur. Zeer vriendelijke en behulpzame staf, uitmuntende service! Uiterst vlotte check-in en check-out.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri-la China World in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri-la China World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shangri-la China World scoort een 9.17 uit 10 op basis van 2 reviews.