Hotel Railway

2008

VALUE FOR MONEY

BEN
21-12-2008

Tegen het station Beijing-West gebouwd en daardoor zeer practisch als stopover in een rondreis door China per trein.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Railway

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Railway in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Railway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.