Hotel Novotel Xinqiao Beijing

Hotel Novotel Xinqiao Beijing

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Xinqiao Beijing voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Novotel Xinqiao Beijing in het Nederlands

Gewoon een goed hotel, midden in Beijing

Kovitsch
15-2-2016

Veel voorzieningen voor een redelijke prijs. Vlakbij Tianmen Square en Tempel of Heaven. Relaxte bar. Uitgebreid ontbijtbuffet, wel druk rond een uur of negen. Massage is duur, daarvoor kun je beter buiten het hotel wat zoeken.

Gereisd Met partner in februari 2015

Goed hotel

Henk
18-3-2012

In februari/maart 10 nachten in dit hotel doorgebracht. Helaas onmogelijk om snel te wennen aan de Chinese lucht en omgeving dus slecht geslapen, dit lag niet aan het hotel, mooie bedden, propaganda-tv, goed ingericht. Elke dag nieuwe tandenborstels, kammen, noem maar op. Na vragen ook nog extra condooms gekregen.

In dit hotel spreken ze wel Engels, met de mensen achter de balie kom je nog wel ergens, de rest van het personeel spreekt amper tot gebrekkig Engels.

Het ontbijt was uitgebreidhelaas door gebrek aan eetlust weinig van gegeten. Wat ik wel gegeten heb smaakte goed. De ligging van het hotel is daarnaast ook een zwaar plus punt, de ingang van de metro ligt vlak voor de ingang (kaartje metro €0,20 ongeacht lengte rit).

We hebben een mooie week (en wat dagen in Peking gehad), mede dankzij het Novotel. Helaas op de laatste avond van kamer moeten wisselen door een gebrek aan het kamerslot. Helaas hierdoor toch nog gedoe gehad met de kosten van de minibar.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig goed hotel

mieke van vugt
20-5-2010

fijn hotel op loopafstand het plein van de hemelse vrede en de verboden stad. mooie kamers en heerlijk diner s'avonds. eigen excursiebureau in het hotel. echte aanrader

Gereisd Met partner in maart 2010

Goed hotel centraal gelegen

Smit
      9-5-2010

Personeel vriendelijk en goede service. Kamers stinken naar rook! Ramen zijn erg vies zowel binnen als buiten. Restaurants in hotel goed en lekker eten. Personeel spreekt niet of nauwelijks engels. Iets bestelling is soms een ramp, eerst iets te drinken bestellen kennen ze daar niet. Alles moet in één keer worden besteld. Links van het hotel een erg lekkere bakker. Bar van hotel gratis internet en na 17.00 uur happy hour. Ben je het eten met stokjes zat is er op 500m een MacDo, een menu kost 1,50 euro. Verder is Beijing heel erg druk en hangt er veel smog, maar wel schonen straten. De bevolking viel ons erg tegen. Onbeleefd en soms onbeschoft hebben andere normen en waarden als westelingen. Roggelen, spuggen op straat ,neus peuteren, niezen zonder hand voor de mond en schreeuwen. De smaakpolitie zou hier overuren draaien wat betreft de restaurants. Neem geen fietstaxi want van velen gehoord dat deze extreem hoge prijs vragen. Taxi kost heel weinig en veiliger.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel voor een goede prijs.Aan te bevelen.

Jan
      19-12-2009

Goed hotel in zijn klasse,hulpvaardig en vriendelijk,goed engels sprekend,personeel. Niets op aan te merken.Personeel doet echt hun best was mijn ervaring.Postkantoor in huis,de kaarten kwamen al twee dagen na mij aan.Ontbijt- en dinerbuffet is uitgebreid zowel westers als chinees.Mocht u toch trek hebben in iets anders,loop dan even naar de overkant naar Weiduomei,een overheerlijke en werkelijk spotgoedkope brood-en banketbakker met overheerlijke croissants en andere lekkernijen. Hotel ligt zeer centraal,een halte met de metro van Tienanmen en twee van Tiantan;de tempel van de Hemel.Al met al,een goede keuze voor een geslaagd verblijf in Beijing.

Gereisd Alleenreizend in november 2009

Goed hotel

conny diepenbroek
      13-6-2009

Het eerste hotel in China waar we verbleven. Metrohalte voor de deur. Je zit overal redelijk kort bij. Het eten was goed, probeer ook het chinese restaurant in dit hotel. heerlijk eten en niet duur. personeel is erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sat Jun 13 2009 07:14:29 GMT+0000 (UTC)

kaarten niet aangekomen

ada
      12-5-2009

Wij hebben een groepsrondreis gemaaktvan 16/9-30/09-08 en dit was het eerste hotel waar wij 3 nachten verbleven kaarten gekocht 20 st.in het hotel geschreven de volgende dag afgegeven aan het postkantoor in het hotel. Bij thuiskomst na een week of 3 gevraagd en hoe vonden jullie de kaarten en wat blijk niemand heeft een kaart ontvangen, volgens mij had er nu toch wel iemand een kaart moeten krijgen. Ik vraag mij af zijn deze kaarten wel verstuurd ? zijn ze niet in de vuilnisbak beland en het geld wat ik voor de postzegels heb betaald elders gebleven. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik de moeite doet om iedereen een kaart te sturen dit is tenslotte een reis die je niet iedere dag maakt, de mensen rekenen op een kaart en tegen iedereen moet je zeggen sorry het ligt niet aan mij ik heb mijn best gedaan maar ik denk dat het geld voor de postzegels een andere bestemming heb gekregen.

Gereisd Met partner in mei 2009
      2008

Goed hotel,goede service,goede kamers

Marian
      6-5-2008

Goed hotel,goede service,goede kamers. Centrale ligging tov de subway,verboden stad,Wanfujing en Silkstreet.Goede prijs kwaliteit en dat vergeet men,de prijs is goed,voor heel weinig 4 nachten doorgebracht,net terug.Naast het bakkertje stelt niet veel voor,pinautomaat rechts van het hotel.Straat oversteken en je heb alle fastfood,Pizzahut en Starbucks.Grote shoppermall met supermarktje.Ook in de avond ''straatverkoop'' van tassen,t shirts enz. Silk street is leuk maar begin bij 10% van het gevraagde bedrag en blijf daarop staan.Hele goede fake UGS voor 20 euro,weglopen en ze komen je achterna en je hebt de prijs die je ervoor wilt geven.

Gereisd Met partner in mei 2008

Hotel heeft een geweldige ligging

Max & Diana
      5-5-2008

Hotel heeft een geweldige ligging. Zeer centraal. (vergeet je loopschoenen niet mee te nemen als je naar "verboden stad" gaat) Het hotel is ideaal voor enkel slaapplaats. Helaas is het geen 4* zoals zij zelf beweren. Het Hotel is een beetje slecht onderhouden. MUST DO: Silk market voor allen NEP artikelen. Leuk om te doorlopen. beste tijd: na 1900. gemid prijs voor merk tassen 50-100 yuan (nooit meer dan 100). Heb 9 tassen gekocht voor gem 80 yuan (6,50 eur per tas, that's a bargain!)

Gereisd Met partner in mei 2008

Het hotel is op wandelafstand gelegen van het Tianminplein

Luypaert André
      14-2-2008

Het hotel is op wandelafstand gelegen van het Tianminplein en de Verboden Stad.De kamers waren net, ruim en comfortabel.Het personeel zorgde voor een vlotte en vriendelijke bediening, al was hun Engels meestal ondermaats.Het restaurant is centraal gelegen en verzorgde naar Chinese normen smakelijke spijzen, met een Europese ondertoon.Al bij al een goede uitvalsbasis voor een eerste kennismaking met deze booming wereldstad, ter voorbereiding van de Olympische Spelen van 2008.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
      • EntertainmentKaraoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
      • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Xinqiao Beijing in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Xinqiao Beijing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.