Weer vandaag10°-6°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Peace Beijing voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Novotel Peace Beijing in het Nederlands

prachtig hotel

Wanouk,
15-2-2017

Heel mooi hotel, ligging is perfect. De kamers waren zeer ruim. Wij hadden een familiekamer, dit zijn 2 kamers waarvan je de verbindingsdeur kon open zetten. Erg veel ruimte, voelde erg luxe aan. Wij zaten op een hoek, met ramen van vloer tot plafond. Heel mooi uitzicht.

Ontbijt was erg goed, continentaal ontbijt, genoeg keuze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooi hotel op loopafstand van het centrum

Johannetje
27-12-2014

Dit hotel is een mooie luxe hotel, redelijk neusje van de zalm. Eten is voortreffelijk en de winkeltjes in het hotel leuk. Personeel is erg behulpzaam en spreekt zelfs Engels

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Middenin het centrum gelegen. Luxe hotel met nette en ruime kamers. Goede bedden. Ondanks de ligging in het centrum, hoor je niets van de drukte van de stad. Zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet met zowel chinees als westers eten. Alles wordt direct klaar gemaakt. De Wangfujing lugtop 5 minuten lopen, de Verboden stad ligt op ca. 1 km.

Gereisd met partner in april 2012

Oase van rust in drukke stad

Reinier
16-1-2012

Premier floor geboekt, aparte ontbijtruimte waar altijd max. 3 tafels bezet waren. Bij happy hour 18-20 uur ook erg rustig. Heerlijk om na een lange dag slenteren tot rust te komen met (gratis) drankjes en hapjes.

Kamer was zeer kompleet, bed iets hard en pronto warm water in ruime badkamer. Wifi was goed, maar ondersteunde geen facebook.......

Ligging is vlakbij de metro.

Aanrader.

Gereisd met partner in januari 2012

Goed gelegen hotel

Mieneke
5-1-2012

Perfect gelegen hotel ten opzichte van bezienswaardigheden.

Kamers zijn ruim en mooi.

Eten is goed.

Gereisd met partner in september 2006

Super!

Marian
9-8-2011

Fijn hotel en goede ligging. Metro in de buurt.

Nette verzorgde kamers. Fijn zwembad. Hadden Premier Floor geboekt zodat we gebruik konden maken van de lounge op de 19e verdieping voor ontbijt en een hapje en een drankje tussen 18.00 en 20.00. Absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

net hotel

melanie
18-5-2011

Wij zijn in maart naar Beijing geweest. Hotel ligt op loopafstand van verboden stad, restaurants en winkelstraat. In het hotel kunnen excursies geboekt worden naar o.a. de Chinese Muur.

Het hotel is netjes en je kunt er prima eten. 's avonds zijn we meestal naar omliggende restaurants gegaan. In Beijing is voor ieder wat wils.

Tijdens excursie die we vanuit het hotel geboekt hebben, naar Chinese muur gegaan, Ming-graven bekeken en we kregen een voetmassage. Het was een leuke excursie.

We betaalden vanuit dit hotel meer als de andere excursie-genoten.

Verder alles op eigen gelegenheid gedaan, wat prima te doen is!

Gereisd met partner in januari 2011

prima hotel , super locatie

barrylucille
25-4-2011

heel fijn hotel , schone en ruime kamers en een goed verzorgd en gevarieerd ontbijt

perfecte ligging voor alle bezienswaardigheden

een erg interessante stad , cultuur en natuurlijk veel shoppen

Gereisd met partner in april 2011

Luxe internationaal hotel

Joost
6-8-2010

We waren hier met onze twee adoptiekinderen en die hebben genoten van de luxe en het lekkere gevarieerde eten (na al het Chinese eten in de andere hotels). We hadden twee aan elkaar grenzende 2-persoonskamers gereserveerd, maar toen dat niet lukte, kregen we een complete luxe suite aangeboden voor hetzelfde geld. Verder is er een klein zwembadje dat erg verfrissend is na een wandeling door de stoffige stad. Het is een internationaal hotel (de Air France bemanning logeert hier altijd), dus als je iets typische Chinees wil is dit wat minder.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

fijn stadhotel

Linda
23-2-2010

Fijn hotel met gratis wifi in de lobby. Heerlijke groene thee in de lobby. Goed ontbijt en veel eetegelegenheid in de buurt. Centraal punt voor uitstapjes. Het kleine zwembad binnen was erg heerlijk voor de kids na een uitstapje.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Peace Beijing in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Peace Beijing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.