Hotel Novotel Peace Beijing

Hotel Novotel Peace Beijingsterstersterster

8.6Fantastisch

China, China, Beijing (Peking)

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Peace Beijing voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

33 reviews over Hotel Novotel Peace Beijing

• 8Wanouk15-02-2017

prachtig hotel

Heel mooi hotel, ligging is perfect. De kamers waren zeer ruim. Wij hadden een familiekamer, dit zijn 2 kamers waarvan je de verbindingsdeur kon open zetten. Erg veel ruimte, voelde erg luxe aan. Wij zaten op een hoek, met ramen van vloer tot plafond. Heel mooi uitzicht. Ontbijt was erg goed, continentaal ontbijt, genoeg keuze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Johannetje27-12-2014

Mooi hotel op loopafstand van het centrum

Dit hotel is een mooie luxe hotel, redelijk neusje van de zalm. Eten is voortreffelijk en de winkeltjes in het hotel leuk. Personeel is erg behulpzaam en spreekt zelfs Engels

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Rob02-05-2012

dichtbij de Verboden Stad en de Wangfujing

Middenin het centrum gelegen. Luxe hotel met nette en ruime kamers. Goede bedden. Ondanks de ligging in het centrum, hoor je niets van de drukte van de stad. Zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet met zowel chinees als westers eten. Alles wordt direct klaar gemaakt. De Wangfujing lugtop 5 minuten lopen, de Verboden stad ligt op ca. 1 km.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Reinier16-01-2012

Oase van rust in drukke stad

Premier floor geboekt, aparte ontbijtruimte waar altijd max. 3 tafels bezet waren. Bij happy hour 18-20 uur ook erg rustig. Heerlijk om na een lange dag slenteren tot rust te komen met (gratis) drankjes en hapjes. Kamer was zeer kompleet, bed iets hard en pronto warm water in ruime badkamer. Wifi was goed, maar ondersteunde geen facebook....... Ligging is vlakbij de metro. Aanrader.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Mieneke05-01-2012

Goed gelegen hotel

Perfect gelegen hotel ten opzichte van bezienswaardigheden. Kamers zijn ruim en mooi. Eten is goed.

Gereisd met partner in september 2006

• 9Marian09-08-2011

Super!

Fijn hotel en goede ligging. Metro in de buurt. Nette verzorgde kamers. Fijn zwembad. Hadden Premier Floor geboekt zodat we gebruik konden maken van de lounge op de 19e verdieping voor ontbijt en een hapje en een drankje tussen 18.00 en 20.00. Absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9melanie18-05-2011

net hotel

Wij zijn in maart naar Beijing geweest. Hotel ligt op loopafstand van verboden stad, restaurants en winkelstraat. In het hotel kunnen excursies geboekt worden naar o.a. de Chinese Muur.

Het hotel is netjes en je kunt er prima eten. 's avonds zijn we meestal naar omliggende restaurants gegaan. In Beijing is voor ieder wat wils.

Tijdens excursie die we vanuit het hotel geboekt hebben, naar Chinese muur gegaan, Ming-graven bekeken en we kregen een voetmassage. Het was een leuke excursie. We betaalden vanuit dit hotel meer als de andere excursie-genoten.

Verder alles op eigen gelegenheid gedaan, wat prima te doen is!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8barrylucille25-04-2011

prima hotel , super locatie

heel fijn hotel , schone en ruime kamers en een goed verzorgd en gevarieerd ontbijt perfecte ligging voor alle bezienswaardigheden een erg interessante stad , cultuur en natuurlijk veel shoppen

Gereisd met partner in april 2011

• 8Joost06-08-2010

Luxe internationaal hotel

We waren hier met onze twee adoptiekinderen en die hebben genoten van de luxe en het lekkere gevarieerde eten (na al het Chinese eten in de andere hotels). We hadden twee aan elkaar grenzende 2-persoonskamers gereserveerd, maar toen dat niet lukte, kregen we een complete luxe suite aangeboden voor hetzelfde geld. Verder is er een klein zwembadje dat erg verfrissend is na een wandeling door de stoffige stad. Het is een internationaal hotel (de Air France bemanning logeert hier altijd), dus als je iets typische Chinees wil is dit wat minder.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 8Linda23-02-2010

fijn stadhotel

Fijn hotel met gratis wifi in de lobby. Heerlijke groene thee in de lobby. Goed ontbijt en veel eetegelegenheid in de buurt. Centraal punt voor uitstapjes. Het kleine zwembad binnen was erg heerlijk voor de kids na een uitstapje.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

1 tip over Hotel Novotel Peace Beijing

• Johannetje, 27-12-2014

Dichtbij alle trekpleisters die je naar Peking leiden.

1 vraag over Hotel Novotel Peace Beijing

• Harry Sengers, 14-09-2010

afstand naar vliegveld en of haven in tianjijn

we logeren in novotel Peace Beijing hoeveel km. is het naar de haven in Tianjin en naar het vliegveld? weet je het bedankt.

rita, 19-11-2011

De afstand van het novotel naar Tianjin is ruim 2 uur. En naar het vliegveld van Beijing is het ongeveer een half uur als het niet druk is en je niet in de file terecht komt.

Hotel Novotel Peace Beijing info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages