Hotel Kuntai Royal

Hotel Kuntai Royal

We hebben een aantal aanbieders voor Kuntai Royal voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kuntai Royal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

Uitstekend hotel, perfecte ligging m.b.t. de Olympische Spelen. Absoluut waar voor je geld. Hou er alleen rekening mee dat ook in een vijf sterren hotel het personeel niet uitblinkt in het Engels en de woordenschat zich beperkt tot de basic woorden zoals wij die in de brugklas leren.
2006

Schitterend hotel met een heel goede ligging. Perfecte kamers en lekker eten. Echt zijn 5 sterren waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuntai Royal in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuntai Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuntai Royal scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.