Hotel Haoyuan

9Fenomenaal

China, China, Beijing (Peking)

9Fenomenaal

3 reviews over Hotel Haoyuan

• 8Martijn27-07-2010

Echt China

Heel mooi gelegen hotel nabij het centrum van Beijing. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hebben niet in dit hotel gegeten. Kamers waren typisch chinees, erg leuk. Schone badkamer. Prima hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 9Mirjam21-08-2009

Sfeervol hotel

• Mooi courtyard hotel in het centrum
    • Vriendelijk & behulpzaam personeel
    • Ruime / schone kamer met traditionele inrichting

Gereisd met partner in november 2008

• 10B.13-04-2009

Oase van Rust in Drukke stad

Prachtig Courtyard hotel, met nette kamers, twee mooie binnenpleintjes. Personeel is zeer vriendelijk. De Hutongs verdwijnen langzaam uit Beijing. Hotel HaoYuan is bijna een enclave geworden tussen de grote hoge gebouwen.

Gereisd met partner in augustus 2006

0 tips over Hotel Haoyuan