8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand View Garden voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Grand View Garden in het Nederlands

Het gaat wel

Jan
23-6-2012

Het hotel is niet heel bijzonder. Het ziet er wel leuk uit, maar dat is meer de buitenkant.Het hotel ligt in een soort winkelstraat waar verder niet veel te beleven valt. De kamers zijn eenvoudig en het ontbijt is dat ook. Als je door het hotel loopt lijkt het wel uitgestorven. Neem wel even de moeite om de achteruitgang van het hotel op te zoeken. Dan kom je in een prachtige tuin met mooie vijvers en schitterende rotspartijen. Hier heb je door de Chinese aankleding van deze tuin wel gelijk het idee, ja nu ben ik echt in China.

Gereisd met vrienden in mei 2006

prima hotel

R.v.S.
25-12-2010

Doordat onze oorspronkelijke hoteltorenflat was overboekt zijn we in dit hotel terechtgekomen. En dat is niet tegen gevallen van buiten toont het chinees met de oplopende daken, als je echter door de deur gaat sta je in een enorme imposante marmeren hal waar de receptie is gehuisvest. Via de grote marmeren trap in de hal en de pianist die de hele dag diverse deuntjes ten gehore brengt ga je naar de 1e etage waar zich het meeste afspeelt we hebben hier 3 overnachtingen gehad en dat is prima bevallen, het ontbijt was ook prima verzorgt. Achter het hotel ligt een mooi park waar je vooral in de vroege ochtend veel groepen bezig ziet die met vaandels, zwaarden etc diverse gymnastiek/oefeningen doen. Het enige minpuntje is dat het aan de buitenrand van de stad ligt waardoor je gebruik moet maken van een van de vele taxi's die voor de deur staan maar die zijn vrij goedkoop dus best te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

EEN AANRADER

Francis van Jette
6-5-2010

Heel goed hotel gelegen op ongeveer dertig minuten van het Tian'anmenplein (met autocar). Heel ruime en nette kamers. Ontbijtbuffet met een grote keuze (Chinees en Europees). Heel vriendelijk personeel. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2005

2008

Ben er met een vriend geweest van 2 tot 5 juni

judith de wilde
17-6-2008

Ben er met een vriend geweest van 2 tot 5 juni. Prima erg mooi hotel. Ligging inderdaad wat verder weg.Maar met de taxi prima te doen zeker omdat de kosten heel laag zijn. Ontbijt was prima. Kamers echt uitstekend. Personeel erg vriendelijk. Live muziek elke avond erg mooi. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Tue Jun 17 2008 10:44:37 GMT+0000 (UTC)

prima hotel, gelegen in het zuidwesten van de stad (hier is relatief veel minder smog dan in het N/NO van de stad). Zwembad aanwezig (badmuts verplicht). Sauna is tegen betaling. Eten in het hotel is niet echt bijzonder en voor Chinese begrippen duur. Als je het hotel uitloopt naar links, 2 hele leuke chinese restaurants waar je lekker en goedkoop kan eten. Naar rechts heb je een KFC voor het geval de rijst je neus uit komt. Kamers zijn oke. Ontbijt is zowel westers als aziatisch georienteerd (wel erg druk tussen 07.30 en 08.15 uur). gesitueerd in een donkere/benauwede ruimte, maar voldoende keuze.

Gereisd familie in mei 2008
2007

Vanaf het Hotel is een half uur met de Taxi naar het centrum. Om 6 uur 's-ochtends zijn de mensen al druk bezig in het park met hun ochtendrituelen (leuk om mee te doen). Ook het verkeer (vooral fietsen) is dan al aardig op gang gekomen. Schuin tegenover het hotel (naar links lopen) kan je lekker hotpotten. Wij waren met zijn tweetjes € 6,75 kwijt incl. drank.

Gereisd met vrienden in mei 2007

Prima, netjes en verzorgd hotel met een fraai park om de hoek. De ontbijtzaal zou iets groter moten zijn. Jammer dat het hotel zo ver buiten het centrum ligt en geen metro-station in de buurt is.

Gereisd anders in Tue Jan 09 2007 19:50:27 GMT+0000 (UTC)
2006

prima hotel, capaciteit van de ontbijtzaal was ten tijde van ons bezoek (11/9)niet voldoende, je moest soms zelfs bij de ingang wachten totdat een plaats vrijkwam.

Gereisd anders in oktober 2006

Heel mooi hotel

C
20-9-2006

Heel mooi hotel. Luxe kamers van alle gemaak voorzien. Receptiepersonneel moet nog zijn engels bijspijkeren zoals (bijna) overal! Perfekt ontbijt. Mooi park naast het hotel.

Gereisd met vrienden in Sun Aug 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel, maar het ligt in een niet al te gezellig deel van Beijing. Er ligt een prachtig park bijna naast het hotel, gratis op vertoon van je kamersleutel. Beiing is zo groot dat je hotel ook niet op een betere lokatie hoeft te liggen, de taxi's kosten hier nl. bijna niks. Voor een paar Euro ben je aan de andere kant van de stad.

Gereisd met vrienden in juli 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand View Garden in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand View Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.