Hotel Feng Ze Yuan

Hotel Feng Ze Yuan
7,9

1 review over Hotel Feng Ze Yuan in het Nederlands

2006

Hotel ziet er goed uit! De kamers zijn niet heel groot,

Janet
14-6-2006

Hotel ziet er goed uit! De kamers zijn niet heel groot, maar er is genoeg ruimte. De badkamer heeft een bad maar is echt op chineese maat gemaakt (veel te klein)! De mensen spreken niet heel goed engels maar net genoeg om elkaar te begrijpen

Gereisd Anders in juni 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feng Ze Yuan in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feng Ze Yuan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.