Hotel Feng Ze Yuan

7 reviews over Hotel Feng Ze Yuan in het Nederlands

Zo, zo

bloem
14-2-2011

Aardig hotel. Wij kregen een ruime kamer, met apart zitgedeelte. Dat was erg prettig. De kamers zijn netjes en schoon. De ventilatie is waardeloos. De sigaretterook en etensluchtjes kwamen in de kamer (4e verdieping). Het ontbijt was alleen chinees. Een paar witte boterhammen om te roosteren. Maar niet na 8:15. Dan gaat de stekker uit het broodrooster. Ook is er warme jus d'orange (?) De ligging is prima. In een leuke buurt. De tempel van de hemel en de verboden stad zijn te voet goed bereikbaar.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Prima hotel op centrale locatie

jojosie
20-11-2010

Dit hotel is ons prima bevallen. Goede centrale ligging en uitstekend ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 24 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt Chinees Hotel

Maarten
7-6-2010

Interieur van het hotel: Chinees; Kamers redelijk tot goed. Badkamer zonder bad maar met douche redelijk. Kluisje op de kamer. Voor Chinese begrippen aardig ontbijt, maar geen kass, ham enz. Wel een gebakken eitje, worstjes enz.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Goed Hotel nabij het Centrum van Beijing

Luut van Veldhuizen
12-4-2010

Het Feng Ze Yaung Hotel ligt dicht bij het centrum en men kan te voet een aantal hoogtepunten van Beijing bekijken. Het heeft een restaurant waar vooral veel locals komen eten. De receptie spreekt goed Engels maar de rest van het personeel niet. De kamers zijn netjes ingericht met goede bedden en een mooie badkamer. Het ontbijt is voornamelijk local, maar er is brood, croisants en een gebakken eitje te krijgen en koffie en thee zoveel je wilt. Voor een 3 sterren hotel OK.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 31 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Ingrid Paling - van Leeuwen
17-2-2010

Ik ga er zo weer naar terug. We zijn niet veel in het hotel geweest. We hebben er geslapen en gedouched en ontbeten. Oke het ontbijt is niet echt de van het. Tenminste als je niet chinees wilt eten vroeg in de morgen. Maar je kan een boterham krijgen met een eitje of jam. We hadden een 3 persoons kamer (we waren met 3 zussen). Het was schoon, en we hadden een goede douch. het hotel ligt tegen de echte chineese buurt. Als je de straat oversteekt zit je in de Huton. En als je rechts de hoek om gaat ben je binnen 5 min lopen op het plein van de hemelse vrede. Een mooie winkelstraat (waar de prijzen normaal zijn) en ook leuke kleine steegjes waar je kleine winkeltjes vindt en straat eet tentjes. Kleine restaurantjes waar je echt met de chinezen eet. Ook grotere restaurants in de buurt als je dat niet durft. Je zit centraal kan daarvandaan overal heen, met openbaar vervoer of een taxi (niet duur). Ik vond dit leuker als in een grotere hotel keten die meer in de toeristen (duurdere) buurt

Gereisd Met vrienden in februari 2010

redelijk centraal

Monique Eilers
19-12-2009

Het hotel ziet er traditioneel uit van binnen. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima! Koffie aanwezig....

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 28 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

nette comfortabele kamers, prima service en goed keuken

Niek
21-1-2008

nette comfortabele kamers, prima service en goed keuken

Gereisd Met vrienden in januari 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feng Ze Yuan in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feng Ze Yuan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.