Hotel Feng Ze Yuan

1 review over Hotel Feng Ze Yuan in het Nederlands

Zeer centraal gelegen Chinees hotel

Maria ter Horst
9-3-2010

Het hotel ligt zeer centraal en stralt een Chinese sfeer uit. De bedden zijn aan de harde kant maar dat is typisch chinees. De hotelkamer was super schoon en de badkamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Gratis theefaciliteiten. We hebben hier zeer prettig vertoefd en genoten van de Chinese sfeer en prachtig gedecoreerde hal. We hebben ons veilig gevoeld en dat is erg veel waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Feb 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feng Ze Yuan in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feng Ze Yuan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.