Hotel Feng Ze Yuan

7.9Goed

China, China, Beijing (Peking)

7.9Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Feng Ze Yuan

• 8Bart Dollenkamp18-11-2010

Heel goed te verblijven

Prima hotel gunstig gelegen op loop afstand van de verboden stad. Wij hebben alles op de excursie naar de chinese muur alles op eigen initatief gedaan wat prima te doen is. Taxi's rijden er genoeg en het kosten niet veel. De chaffeurs praten niet tot een klein beetje engels maar laat zien op de plattegrond waar je heen wil en je komt er. Duurtse taxi rit betrof vanaf de dierentuin naar het hotel omgerekend 4,50 EURO. Enig nadeel het ontbijt is van 7:00 tot 8:30 uur maar wel de moeite waard.

• 7jaap05-10-2010

kleine kamer

Het was een kleine kamer, maar wel goed in het centrum en redelijk ontbijt, veel winkels in omgeving, vriendelijk personeel.

• 7ierland06-06-2010

redelijk hotel

het eten was iedere dag hetzelfde. Geen kaas of vlees.Ontbijt was van 7.00 tot 8.30uur. De handdoeken namen geen water op.In het hotel kon je overdag geen koffie of thee bestelllen. Als je ontbijten wilde en je was wat later was meestal de koffie koud

• 7d de groot11-03-2010

vlakbij de bezienswaardigheden

Vriendelijk personeel kamersleutel is ook voor bediening van electra op je kamer; erg handig maar de koelkast is er ook op aangesloten dus al ben je een hele dag weg: geen koeling Bedden zijn hard, maar voor een week wel te doen Wij hadden aparte bedden, maar er schenen ook een paar kamers met een 1-persoonsbed te zijn Lekkere douche alleen drogen de handdoeken slecht Op de kamer geen koffiezetter wel waterkoker en 2 zakjes thee Zelf vond ik dat chinese eten s'morgens wel lekker: Nasi, loempia's, gevulde deegkussentjes, verschillende groentes, gestoofde pompoen 2 soorten warm vlees, zelfs chinese patat Ook soep, maar dat vond ik nergens naar smaken, zat geen zout in Voor degene die hier niet van houd is het een ei, jam, casinobrood of mini croisant Heb je geverfd haar? doe dan met het slapen een handdoek onder je hoofd anders krijg je in dit hotel een rekening bij uitcheck: 200 Yuang(20 eurie) ze kwamen met 4 slopen aan, moest goed kijken, hahaha Zeker weer naar Beijing, was leuk!!!

• 8Joost25-05-2008

Prima hotel in hartje Beijing (nog geen 15 minuten lopen naar Tianenmenplein en de verbodenstad). Nette en verzorgde kamers, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam ondanks het soms gebrekkige Engels. Het onbtijt wordt netjes verzorgt, zowel chinees als westers ontbijt. Momenteel wordt er verbouwd waar wij niet veel hinder van ondervonden hebben.

0 tips over Hotel Feng Ze Yuan

0 vragen over Hotel Feng Ze Yuan