Hotel Feng Ze Yuan

7.9Goed

China, China, Beijing (Peking)

7.9Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Feng Ze Yuan

• 7bloem14-02-2011

Zo, zo

Aardig hotel. Wij kregen een ruime kamer, met apart zitgedeelte. Dat was erg prettig. De kamers zijn netjes en schoon. De ventilatie is waardeloos. De sigaretterook en etensluchtjes kwamen in de kamer (4e verdieping). Het ontbijt was alleen chinees. Een paar witte boterhammen om te roosteren. Maar niet na 8:15. Dan gaat de stekker uit het broodrooster. Ook is er warme jus d'orange (?) De ligging is prima. In een leuke buurt. De tempel van de hemel en de verboden stad zijn te voet goed bereikbaar.

• 8jojosie20-11-2010

Prima hotel op centrale locatie

Dit hotel is ons prima bevallen. Goede centrale ligging en uitstekend ontbijt.

• 8Bart Dollenkamp18-11-2010

Heel goed te verblijven

Prima hotel gunstig gelegen op loop afstand van de verboden stad. Wij hebben alles op de excursie naar de chinese muur alles op eigen initatief gedaan wat prima te doen is. Taxi's rijden er genoeg en het kosten niet veel. De chaffeurs praten niet tot een klein beetje engels maar laat zien op de plattegrond waar je heen wil en je komt er. Duurtse taxi rit betrof vanaf de dierentuin naar het hotel omgerekend 4,50 EURO. Enig nadeel het ontbijt is van 7:00 tot 8:30 uur maar wel de moeite waard.

• 7jaap05-10-2010

kleine kamer

Het was een kleine kamer, maar wel goed in het centrum en redelijk ontbijt, veel winkels in omgeving, vriendelijk personeel.

• 8Maarten07-06-2010

Echt Chinees Hotel

Interieur van het hotel: Chinees; Kamers redelijk tot goed. Badkamer zonder bad maar met douche redelijk. Kluisje op de kamer. Voor Chinese begrippen aardig ontbijt, maar geen kass, ham enz. Wel een gebakken eitje, worstjes enz.

• 7ierland06-06-2010

redelijk hotel

het eten was iedere dag hetzelfde. Geen kaas of vlees.Ontbijt was van 7.00 tot 8.30uur. De handdoeken namen geen water op.In het hotel kon je overdag geen koffie of thee bestelllen. Als je ontbijten wilde en je was wat later was meestal de koffie koud

• 7Luut van Veldhuizen12-04-2010

Goed Hotel nabij het Centrum van Beijing

Het Feng Ze Yaung Hotel ligt dicht bij het centrum en men kan te voet een aantal hoogtepunten van Beijing bekijken. Het heeft een restaurant waar vooral veel locals komen eten. De receptie spreekt goed Engels maar de rest van het personeel niet. De kamers zijn netjes ingericht met goede bedden en een mooie badkamer. Het ontbijt is voornamelijk local, maar er is brood, croisants en een gebakken eitje te krijgen en koffie en thee zoveel je wilt. Voor een 3 sterren hotel OK.

• 7d de groot11-03-2010

vlakbij de bezienswaardigheden

Vriendelijk personeel kamersleutel is ook voor bediening van electra op je kamer; erg handig maar de koelkast is er ook op aangesloten dus al ben je een hele dag weg: geen koeling Bedden zijn hard, maar voor een week wel te doen Wij hadden aparte bedden, maar er schenen ook een paar kamers met een 1-persoonsbed te zijn Lekkere douche alleen drogen de handdoeken slecht Op de kamer geen koffiezetter wel waterkoker en 2 zakjes thee Zelf vond ik dat chinese eten s'morgens wel lekker: Nasi, loempia's, gevulde deegkussentjes, verschillende groentes, gestoofde pompoen 2 soorten warm vlees, zelfs chinese patat Ook soep, maar dat vond ik nergens naar smaken, zat geen zout in Voor degene die hier niet van houd is het een ei, jam, casinobrood of mini croisant Heb je geverfd haar? doe dan met het slapen een handdoek onder je hoofd anders krijg je in dit hotel een rekening bij uitcheck: 200 Yuang(20 eurie) ze kwamen met 4 slopen aan, moest goed kijken, hahaha Zeker weer naar Beijing, was leuk!!!

• 9Maria ter Horst09-03-2010

Zeer centraal gelegen Chinees hotel

Het hotel ligt zeer centraal en stralt een Chinese sfeer uit. De bedden zijn aan de harde kant maar dat is typisch chinees. De hotelkamer was super schoon en de badkamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Gratis theefaciliteiten. We hebben hier zeer prettig vertoefd en genoten van de Chinese sfeer en prachtig gedecoreerde hal. We hebben ons veilig gevoeld en dat is erg veel waard.

Met oudere kinderen

• 9Ingrid Paling - van Leeuwen17-02-2010

Voor herhaling vatbaar

Ik ga er zo weer naar terug. We zijn niet veel in het hotel geweest. We hebben er geslapen en gedouched en ontbeten. Oke het ontbijt is niet echt de van het. Tenminste als je niet chinees wilt eten vroeg in de morgen. Maar je kan een boterham krijgen met een eitje of jam. We hadden een 3 persoons kamer (we waren met 3 zussen). Het was schoon, en we hadden een goede douch. het hotel ligt tegen de echte chineese buurt. Als je de straat oversteekt zit je in de Huton. En als je rechts de hoek om gaat ben je binnen 5 min lopen op het plein van de hemelse vrede. Een mooie winkelstraat (waar de prijzen normaal zijn) en ook leuke kleine steegjes waar je kleine winkeltjes vindt en straat eet tentjes. Kleine restaurantjes waar je echt met de chinezen eet. Ook grotere restaurants in de buurt als je dat niet durft. Je zit centraal kan daarvandaan overal heen, met openbaar vervoer of een taxi (niet duur). Ik vond dit leuker als in een grotere hotel keten die meer in de toeristen (duurdere) buurt

0 tips over Hotel Feng Ze Yuan

0 vragen over Hotel Feng Ze Yuan