Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°19°
Hotel Double Happiness Beijing Courtyard

We hebben een aantal aanbieders voor Double Happiness Beijing Courtyard voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Double Happiness Beijing Courtyard in het Nederlands

Uniek hotel in Hutong

Vanessa
8-5-2013

Prachtig hotel smaakvolle Chinese inrichting. Bestaat uit verschillende courtyards. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Spreken zeer goed Engels. Kindvriendelijk, de kinderen kunnen lekker in de courtyard spelen. Heerlijk ontbijtbuffet. Gerechten voor diner lieten erg lang op zich wachten en de prijs voor drank is erg hoog. Goede uitvalsbasis voor alle attracties in Beijing.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ongelooflijk sfeervol hotel

Serge de Maar
2-6-2011

Gelegen in een zogenaamde Hutong, kleine steegjes in Beijing. Genoten van de sfeer, het personeel wat goed Engels spreekt. Hebben alleen ontbeten (lekker) en verder de stad verkend. Kamers hebben tv/koelkast/internetpc/airco. Aanrader

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Geweldig hotel met aardig personeel

Nicky
9-3-2011

3 nachten in dit hotel verbleven, zeer leuk traditioneel ogend hotel met een goede ligging en aardig personeel. Ze spreken er goed Engels en zijn zeer behulpzaam

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Traditioneel Beijing Hotel, met binnenplaats

reinier
12-10-2010

Gezellig traditioneel hotel met binnenplaats en een hoog kruip door, sluip door, gehalte op redelijke loopafstand van de metro in een hutong straat. Hotel geeft een goed beeld van de bouwstijl in een hutong. Veilig, schone kamers, gastvrij en uitgebreid ontbijt. Tegenhanger van de grote kolossale ketenhotels in de stad en leuk aangekleed. Kamers liggen deels aan de binnenplaats en Prima plek om alles te bezoeken in Beijing !

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Double Happiness Beijing Courtyard in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Double Happiness Beijing Courtyard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.