Hotel Crowne Plaza Beijing

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Beijing voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Crowne Plaza Beijing in het Nederlands

Het Crown Plaze ligt op loopafstand van de verboden stad

W. Slijpen
20-5-2004

Het Crown Plaze ligt op loopafstand van de verboden stad. Vanaf het vliegveld is het nog wel 40 min. met de taxi. Het hotel is luxe en biedt uitstekend onderdak aan de verwende reiziger. Daar hangt natuurlijk ook een evenredig prijskaartje aan. Soms zijn er aanbiedingen voor 5 dagen incl. vliegreis en ontbijt. Gewoon doen..! Beijing is geweldig en dit hotel maakt het tot een waar feest.

Gereisd Anders in mei 2004

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Beijing in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Beijing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.