Hotel Crowne Plaza Beijing

Hotel Crowne Plaza Beijing

9Fenomenaal

China, China, Beijing (Peking)

9Fenomenaal

Hotel Info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Beijing voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Crowne Plaza Beijing

• 9Angélique01-05-2012

Geweldig hotel

Ook zeer geschikt voor mensen die een rolstoel gebruiken. Zeer behulpzaam personeel.

• 9Marco25-07-2010

Erg mooi hotel op mooi locatie.

Handig om vanuit het hotel zo de winkelstraat in te kunnen, en niet ver lopen naar de verboden stad. Ontbit is super geregeld, avondeten is echt slecht, gekozen gerechten waren er niet meer, alternatieven niet echt lekker. Buiten de deur eten is veel beter.

• 9Dennie25-04-2010

Geweldig hotel!

Wij zijn in januari dit jaar in dit hotel geweest. Was echt geweldig! Super goed gelegen, vriendelijk personeel (wat wel beter Engels mag leren) en een geweldig ontbijt! Het avondeten is redelijk en in verhouding enorm duur. Ondanks dat is het zeker een aanrader!!

• 9Debby30-03-2010

Geweldig hotel, goede ligging.

Zeer vriendelijk personeel, ruime schone kamers, onwijs groot ontbijt buffet! Een nadeel maar we zaten aan de binnenkant van het hotel dus geen frisse lucht van buiten af wat de kamer bloedheet maakte en dat terwijl het winter was.

Verder niets dan lof!

• 10olga veerman07-03-2010

super

geweldig hotel, lekker ontbijtbuffet, fohn in de badkamer, zwembad en sauna enz op de 9e verdieping, centraal gelegen, gewoon geweldig

• 9Babs en Marco04-12-2009

fantastisch hotel met goede ligging

Het Hotel ligt direct aan de nieuwe winkelstaat Wang Fu Jing en op loopafstand van de verboden stad. Het hotel en zijn kamers zijn luxe. het ontbijtbuffet is in een woord fantastisch, voor iedereen wat wils, van europees tot chinees. Wij hebben eenmaal het diner geprobeerd maar dat was niet echt een succes, in verhouding duur en niet echt bijzonder. Je kunt beter in een lokaal restaurant gaan eten. Vriendelijk personeel, dat redelijk tot goed engels spreekt. Hotel is van alle gemakken voorzien, Pinautomaat, Sauna, zwembad, kleine winkeltjes etc etc

• 9Sie Liang Hai13-08-2006

Mooi hotel gelegen aan de Wangfujing Avenue, de winkelstraat van Beijing, met vriendelijke mensen die meestal engels verstaan/spreken, mooie ruime schone kamers met internet verbinding voor diegenen die hun laptop hebben meegenomen, sateliet televisie met vele buitenlandse zenders, zeer goed ontbijt met zowel chineze als westerse gerechten, een business centre voor tegen betaling o.a. computer gebruik, faxen, internetten (internet RMB 2,- per minuut), een ATM (PIN automaat) bij dit business centre om geld op te nemen (geen extra kosten!), ruime fraaie lounge om elkaar te ontmoeten.

1 tip over Hotel Crowne Plaza Beijing

• Angélique, 01-05-2012

Werkelijk geweldig hotel op een unieke locatie vlak bij de Verboden Stad.

0 vragen over Hotel Crowne Plaza Beijing

• Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages