Hotel Crowne Plaza Beijing

Hotel Crowne Plaza Beijingsterstersterster

9Fenomenaal

China, China, Beijing (Peking)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Beijing voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Crowne Plaza Beijing

• 10Lars12-03-2007

Een fantastisch hotel met een goede ligging. De verbodenstad en het plein van de hemelse vrede liggen op korte loopafstand. De kamers zijn zeer modern ingericht, veel (kunstmatig) licht. Ik had een kamer met uitzicht op het atrium waardoor ik door de raam weinig daglicht binnenkreeg. Een fantastisch ontbijtbufet en voldoende keuze uit goede restaurants in het hotel. Een aanrader voor een bezoek aan Peking!

Alleen gereisd in oktober 2006

• 9Kim 13-01-2007

Geweldig hotel met veel luxe. Hotel ligt midden in Beijing met alle veel bezienswaardigheden in de buurt.

ontbijt is goed verzorgd, kamers zijn ronduit luxe. Het personeel is uitermate vriendelijk.

Gereisd in januari 2007

• 8W. Slijpen20-05-2004

Het Crown Plaze ligt op loopafstand van de verboden stad. Vanaf het vliegveld is het nog wel 40 min. met de taxi. Het hotel is luxe en biedt uitstekend onderdak aan de verwende reiziger. Daar hangt natuurlijk ook een evenredig prijskaartje aan. Soms zijn er aanbiedingen voor 5 dagen incl. vliegreis en ontbijt. Gewoon doen..! Beijing is geweldig en dit hotel maakt het tot een waar feest.

Gereisd in mei 2004

1 tip over Hotel Crowne Plaza Beijing

• Angélique, 01-05-2012

Werkelijk geweldig hotel op een unieke locatie vlak bij de Verboden Stad.

0 vragen over Hotel Crowne Plaza Beijing

• Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages