Hotel Crowne Plaza Beijing

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Beijing voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Crowne Plaza Beijing in het Nederlands

Ria Berkelaar
15-1-2010

Een geweldig hotel op een uitstekende lokatie. Het ontbijtbuffet was prima. In het hotel werkten Nederlanders. Zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 28 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een fantastisch hotel met een goede ligging

Lars
12-3-2007

Een fantastisch hotel met een goede ligging. De verbodenstad en het plein van de hemelse vrede liggen op korte loopafstand. De kamers zijn zeer modern ingericht, veel (kunstmatig) licht. Ik had een kamer met uitzicht op het atrium waardoor ik door de raam weinig daglicht binnenkreeg. Een fantastisch ontbijtbufet en voldoende keuze uit goede restaurants in het hotel. Een aanrader voor een bezoek aan Peking!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2006

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Beijing in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Beijing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.