Hotel Crowne Plaza Beijing

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Beijing voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Crowne Plaza Beijing in het Nederlands

Geweldig hotel

Angélique
1-5-2012

Ook zeer geschikt voor mensen die een rolstoel gebruiken. Zeer behulpzaam personeel.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg mooi hotel op mooi locatie.

Marco
25-7-2010

Handig om vanuit het hotel zo de winkelstraat in te kunnen, en niet ver lopen naar de verboden stad. Ontbit is super geregeld, avondeten is echt slecht, gekozen gerechten waren er niet meer, alternatieven niet echt lekker. Buiten de deur eten is veel beter.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel!

Dennie
25-4-2010

Wij zijn in januari dit jaar in dit hotel geweest. Was echt geweldig! Super goed gelegen, vriendelijk personeel (wat wel beter Engels mag leren) en een geweldig ontbijt! Het avondeten is redelijk en in verhouding enorm duur. Ondanks dat is het zeker een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Geweldig hotel, goede ligging.

Debby
30-3-2010

Zeer vriendelijk personeel, ruime schone kamers, onwijs groot ontbijt buffet! Een nadeel maar we zaten aan de binnenkant van het hotel dus geen frisse lucht van buiten af wat de kamer bloedheet maakte en dat terwijl het winter was.

Verder niets dan lof!

Gereisd Met vrienden in januari 2009

super

olga veerman
7-3-2010

geweldig hotel, lekker ontbijtbuffet, fohn in de badkamer, zwembad en sauna enz op de 9e verdieping, centraal gelegen, gewoon geweldig

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Ria Berkelaar
15-1-2010

Een geweldig hotel op een uitstekende lokatie. Het ontbijtbuffet was prima. In het hotel werkten Nederlanders. Zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 28 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch hotel met goede ligging

Babs en Marco
4-12-2009

Het Hotel ligt direct aan de nieuwe winkelstaat Wang Fu Jing en op loopafstand van de verboden stad. Het hotel en zijn kamers zijn luxe. het ontbijtbuffet is in een woord fantastisch, voor iedereen wat wils, van europees tot chinees. Wij hebben eenmaal het diner geprobeerd maar dat was niet echt een succes, in verhouding duur en niet echt bijzonder. Je kunt beter in een lokaal restaurant gaan eten. Vriendelijk personeel, dat redelijk tot goed engels spreekt. Hotel is van alle gemakken voorzien, Pinautomaat, Sauna, zwembad, kleine winkeltjes etc etc

Gereisd Met vrienden in november 2009
2007

Een fantastisch hotel met een goede ligging

Lars
12-3-2007

Een fantastisch hotel met een goede ligging. De verbodenstad en het plein van de hemelse vrede liggen op korte loopafstand. De kamers zijn zeer modern ingericht, veel (kunstmatig) licht. Ik had een kamer met uitzicht op het atrium waardoor ik door de raam weinig daglicht binnenkreeg. Een fantastisch ontbijtbufet en voldoende keuze uit goede restaurants in het hotel. Een aanrader voor een bezoek aan Peking!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2006

Geweldig hotel met veel luxe

Kim
13-1-2007

Geweldig hotel met veel luxe. Hotel ligt midden in Beijing met alle veel bezienswaardigheden in de buurt.

ontbijt is goed verzorgd, kamers zijn ronduit luxe. Het personeel is uitermate vriendelijk.

Gereisd Anders in Sat Jan 13 2007 17:13:38 GMT+0000 (UTC)
2006

Mooi hotel gelegen aan de Wangfujing Avenue, de van met om

Sie Liang Hai
13-8-2006

Mooi hotel gelegen aan de Wangfujing Avenue, de winkelstraat van Beijing, met vriendelijke mensen die meestal engels verstaan/spreken, mooie ruime schone kamers met internet verbinding voor diegenen die hun laptop hebben meegenomen, sateliet televisie met vele buitenlandse zenders, zeer goed ontbijt met zowel chineze als westerse gerechten, een business centre voor tegen betaling o.a. computer gebruik, faxen, internetten (internet RMB 2,- per minuut), een ATM (PIN automaat) bij dit business centre om geld op te nemen (geen extra kosten!), ruime fraaie lounge om elkaar te ontmoeten.

Gereisd Met vrienden in juli 2006

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Beijing in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Beijing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.