Mooi hotel gelegen aan de Wangfujing Avenue, de van met om

Review geschreven door Sie Liang Hai

Mooi hotel gelegen aan de Wangfujing Avenue, de van met om

Sie Liang Hai
13-8-2006

Mooi hotel gelegen aan de Wangfujing Avenue, de winkelstraat van Beijing, met vriendelijke mensen die meestal engels verstaan/spreken, mooie ruime schone kamers met internet verbinding voor diegenen die hun laptop hebben meegenomen, sateliet televisie met vele buitenlandse zenders, zeer goed ontbijt met zowel chineze als westerse gerechten, een business centre voor tegen betaling o.a. computer gebruik, faxen, internetten (internet RMB 2,- per minuut), een ATM (PIN automaat) bij dit business centre om geld op te nemen (geen extra kosten!), ruime fraaie lounge om elkaar te ontmoeten.

Gereisd met vrienden in juli 2006