Hotel Comfort Suites

Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag19°5°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Suites voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Suites in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer ruime kamers

AnLi
23-11-2014

Kamers zijn heel ruim, voor gezinnen ideaal. Buffet is goed. Geen wifi op de kamers, daarvoor moet je naar de 3e verdieping. Is gratis, maar..moet je wel iets voor bestellen bij de bar. Of in een donker hoekje zitten. Gemist: een zwembad voor de kinderen. Olympisch park een aanrader: van alles te doen. Zo ook ondergronds winkelcentrum bij Vogelnest.

geweldig hotel

marjo_lemmens
18-1-2011

prachtig hotel gelegen in het olympische gedeelte van beijing.

Met de taxi 20 min tot in het centrum maar in de omgeving was ook van alles te bleven.heerlijke restaurants in de buurt onder het hotel bevind zich een supermarkt en om de hoek een mc donalds of een kfc voor als je eens even iets anders wil eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Suites in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.