Hostel Beijing Templeside Courtyard Hutong House

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag19°5°
Hostel Beijing Templeside Courtyard Hutong House

1 review over Hostel Beijing Templeside Courtyard Hutong House in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke accomodatie in traditionele buurt

RalphW
5-9-2011

Het guesthouse ligt in een zgn. Hutung. Erg leuk om rond te wandelen en het traditionele China letterlijk te "proeven". Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes en groot genoeg voor ons, we hadden de Deluxe kamer. De woning is voorzien van een overdekte binnenplaats met o.a. een tafeltennistafel, leuk en veilig voor de kids. Maar vooral de omgeving is de moeite waard al was het lastig het metro station te vinden en lag dit toch net iets te ver weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Beijing Templeside Courtyard Hutong House in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Beijing Templeside Courtyard Hutong House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.