Hotel Beijing Guxiang 20 Club

Hotel Beijing Guxiang 20 Club

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Hotel Beijing Guxiang 20 Club

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

• AdresNo. 20 South Luogu Lane, Dongcheng D 100009(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beijing Guxiang 20 Club in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beijing Guxiang 20 Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.