Hotel Bamboo Garden

Hotel Bamboo Garden
7,9

14 reviews over Hotel Bamboo Garden in het Nederlands

Mooi gelegen in de Hutong wijk

Dirk
8-12-2013

Goed hotel in de Hutong wijk. Niet te ver van alle bezienswaardigheden in Bejijng. Een goed hotel, schoon en goed eten.

Gereisd Met partner in september 2013

Een toppertje

tjitske_de_jong
1-6-2012

Bamboo Garden ligt in een achteraf straatje, weg van alle drukte. Erg sfeervol door de vele oranje lampionnen, de binnentuin waaromheen de kamers zijn gesitueerd, en alle versieringen. Je kunt er prima een week zoet brengen. Kamer met computer, platte tv, koelkastje, minibar, waterkoker, föhn, ligbad. Veel sfeerverlichting. Huiskamer met bar en tijdschriften/boeken. Fitetsverhuur. Was-service (duur), ontbijt Y30 is uitgebreid (Westers en Chinees), betaling met Visa of Mastercard. Personeel is vriendelijk en men spreekt goed Engels bij de receptie. Ben je het Chinese eten beu, dan loop je het straatje uit tot de grote weg, daar rechts af, en na paar honderd meter heb je een hostel, rechts van de weg.

Gereisd Met partner in april 2012

Heel leuk.

rina van overhagen
17-11-2011

Bamboo Garden is een heel leuk authentiek hotel en niet eentje van 13 uit een dozijn. De kamers zijn heel netjes, schoon. Met computer, minibar en een westerse badkamer. De ligging is goed tov de metro en de Verboden Stad. Aangezien het in een oud gedeelte van Peking ligt, in een klein zijstraatje en wij geen betrouwbare eettentjes in de buurt zagen, hebben we dus twee avonden in het hotel zelf gegeten. Dat was op zich een belevenis. Soep kwam als laatste. Smaakte allemaal wel prima. Ook fijn is, is dat je in het hotel excursies kan boeken of een auto met chauffeur. Dat is met 2 personen niet zo heel veel duurder en je wordt de hele dag keurig van a naar b gereden. Heel fijn. Wij hebben naar volle tevredenheid hier 3 nachten verbleven.

Gereisd Met partner in Fri Nov 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel!

Klaas en Ingeborg
25-7-2010

Wij zaten hier een week als begin van een rondreis door (een deel van) China. Een geweldig hotel, vlakbij een metrostation waarmee je heel Beijing kunt bereiken. Als je de Hutong (waar het hotel aan ligt) uit komt en linksaf gaat (richting metro) kom je langs een stalletje waar een man heerlijke sateh maakt. Die moet je absoluut proberen!! Kamer van het hotel is prima, er staat een computer waar je gratis gebruik van kunt maken. Er is een mooie tuin, waar allerlei bomen staan (met bordjes er bij wat voor boom het is). Eten is prima!! Er staat een massagesalon aan de rand van de tuin, daar kun je je prima laten masseren. Vooral na een hele dag wandelen door Beijing (of over de muur) is een voetmassage een echte aanrader! Dit hotel is geweldig, zouden we weer naar Beijing gaan dan willen we weer in dít hotel slapen!

Gereisd Met partner in september 2009

super stekkie

c.mantel
27-5-2010

midden in de drukte ligt dit hotel. Als je binnen bent is het een oase van rust, super gewoon. Leuk detail: een eigen computer op de kamer.

Gereisd Met partner in april 2010

Leuk hotel voor een paar dagen

wissberg
23-4-2010

We zijn hier een dag of 4 geweest, mooi kleinschalig hotel, leuk voor als je een rondreis maakt door China. De kamers zijn sfeervol ingericht en zijn voorzien van een computer met Internet en minibar. Het ontbijt is in buffet-vorm en is prima. De diner-kaart is behoorlijk uitgebreid, het is leuk om wat verschillende gerechtjes uit te proberen.

Het hotel ligt op loopafstand van de metro, taxi's zijn voor aan de straat aan te houden, en verschillende restaurantjes en barretjes zijn op loopafstand bereikbaar. Als westerling val je hier wel enorm op, je wordt constant aangesproken met het verzoek mee te gaan naar een bepaalde bar of restaurant.

Gereisd Met vrienden in april 2010

Easy Going Beijing

Danny
24-10-2009

Bij de start van onze rondreis door China de eerste 3 nachten verbleven in dit hotel. Dit keer gelukkig geen betonkolos van een internationale keten waar elke kamer overal ter wereld hetzelfde is. Hier een leuke entourage met lampionnen, bamboo, houtsnijwerk en Chinees zijde. De entree ligt wat verscholen achterin een steegje dat gevuld is met bouwmateriaal, zandhopen en achteruitgangen, maar eenmaal binnen is er een ruime binnentuin met daaromheen de hotelgebouwen. Huur fietsen in het hotel om naar de Bell&Drum Towers te fietsen (5min), de Verboden Stad (15min), of 's avonds naar het uitgaansgebied rondom de meren (10min) (niet alleen voor flink stappen, maar ook voor een bar of restaurant). Receptie spreekt beetje Engels (vergeet het visitekaartje niet om later aan de taxi chauffeur te laten zien om terug te komen). Metrostation op loopafstand. Restaurant in hotel niet geprobeerd. Probeer een massage: je krijgt een pyjama aan! whaha. Leuk begin van de rondreis!

Gereisd Met partner in april 2009

vriendelijk, centraal gelegen, smaakvol

Eric
21-9-2009

vriendelijk personeel dat snel extra kinderbed, huurfietsen en internetaansluiting voor laptop regelde. uitstekende ligging in hutong, midden in levendig stadsdeel en bovenal schitterende kamers die smaakvol zijn ingericht

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009
2008

Aanrader!!

Jelle Westra
18-7-2008

Kleinschalig hotel met een fraaie binnentuin. Voormalige ministerswoning. Autenthieke kamers. Goede bedden. Prima ontbijtbuffet

Gereisd Zakelijk in juni 2008
2007

Prachtig sfeervol hotel

Dirk Vancraeynest
12-11-2007

Prachtig sfeervol hotel. Rustig gelegen in de gezellige Hutong wijk. Antieke sfeer met modern comfort.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Bamboo Garden voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bamboo Garden in Beijing (Peking), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bamboo Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.