China

Reviews over accommodaties in China

Leuk, authentiek hotel

Gery,
    27-5-2017

Dit hotel ligt in een drukke straat in Chengdu, maar je hebt geen last van lawaai in je kamer. Het hotel heeft diverse verdiepingen, waardoor je gezellig uitkijkt op de binnenplaats, waar je ook kan eten (ontbijt/lunch/diner) De kamer is ruim, met airco (prettig niet direct boven je bed, waardoor je niet in de koude lucht ligt). Prima hotel, ook in de buurt van leuke winkelstraatjes en 2 parken, waar de chinezen in de ochtend en 's avonds met elkaar gymnastieken of dansen.

Eenvoudig bereikbaar via aankomsthal luchthaven

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Mooi hotel met ruime kamers. Je loopt er zo naar toe. Links af in aankomsthal A. Kamer met volledige uitrusting. Badjassen, slofjes, schoenpoetssevice noem maar op. Zeer vriendelijk personeel. Binnen het hotel zijn diverse bars en restaurants. Wij gebruikten het hotel als "daystay" vanwege een lange overstaptijd. Geboekt via between9and5 site. Minpuntje was de inhoud van de minibar. 6 blikjes fris en 2 kleine zakjes pinda's.

Goeie locatie aan de rand van de stad !

Joshua,
    18-3-2016

Een mooi hotel, met mooie kamers. Niet centraal in het centrum, maar je kunt perfect met de bus voor de deur naar de metro. Vanaf hier ligt de hele stad aan je voeten.

Vriendelijk personeel bij de receptie en de concierge.

Hotel in Chinese stijl met relaxete sfeer.

Bernd Nelissen,
    5-8-2014

Zeer mooi hotel gebouwd in oude chinese stijl met een relaxete sfeer. De hele straat is in deze stijl gebouwd. Bedden zijn zeerd goed. Weinig last gehad het geluid van verkeer Centraal gelegen: metro en bus op loopafstand. Nabij de opera en een park (niet people's park). Personeel spreek goed engels en is zeer behulpzaam.. Diverse excursus zijn vanuit hotel te boeken (o.a. Pandacentrum en Leshan). Ontbijt is voor chinese begrippen goed verzorgt.

Schitterend hotel in echte disney sfeer

calimerosmoke,
    28-11-2013

Schitterend disneyland hotel wat de naam met trots mag dragen. Gelegen op nog geen 10 min lopen vanaf de ingang park denk zelfs nog minder. Gratis pendelbus naar metrostation doet er langer over om er te komen. Uitstekende service en mooie grote kamer met twee queensize bedden. Grote badkamer met bad/douche koelkastje waterkoker thee koffie elke dag. Schitterend. Mooi groot zwembad tot 22 uur geopend met waterglijbaan en zeer warme whirlpool waar lekker bijkomen is van drukke dagen in hong kong of disneyland. Enchanted garden restaurant heeft s ochtends ontbijtbuffet met de characters die meerdere keren aan je tafel komen voor foto's of gewoon een knuffel. Mickey, Minnie, Katrien, Donald, Goofy, Pluto en nog veel meer welke wisselt per keer.