China

Reviews over accommodaties in China

prachtig hotel

Wanouk,
    15-2-2017

Heel mooi hotel, ligging is perfect. De kamers waren zeer ruim. Wij hadden een familiekamer, dit zijn 2 kamers waarvan je de verbindingsdeur kon open zetten. Erg veel ruimte, voelde erg luxe aan. Wij zaten op een hoek, met ramen van vloer tot plafond. Heel mooi uitzicht. Ontbijt was erg goed, continentaal ontbijt, genoeg keuze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

PRACHTIG HOTEL

Francis van Jette,
    2-7-2015

Prachtig hotel gelegen binnen de oude stadsmuren en in de buurt van de moslim-wijk. Zeer grote en goed onderhouden kamers. Zeer gevarieerd ontbijtbuffet. Gratis wifi zonder Facebook.

Gereisd met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

LUXE-HOTEL IN HET CENTRUM VAN SHANGHAI

Francis van Jette,
    2-7-2015

Dit hotel ligt in het centrum van Shanghai. Het ligt op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Het is werkelijk een luxe-hotel.

Gereisd met vrienden in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel op loopafstand van het centrum

Johannetje,
    27-12-2014

Dit hotel is een mooie luxe hotel, redelijk neusje van de zalm. Eten is voortreffelijk en de winkeltjes in het hotel leuk. Personeel is erg behulpzaam en spreekt zelfs Engels

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Redelijk hotel, zou niet de eerste keuze zijn

Grit,
    4-9-2013

Een redelijk hotel. Vriendelijk personeel. Eenvoudige kamers, met airco. Wel vlak bij de verboden stad. Maar verder op grote afstand van overige lokaties. Maar metro in de buurt en taxi`s zijn goedkoop. Gratis wifi in de hal. Ontbijt was op een (verre) bovenverdieping. Vlak bij het hotel op de zelfde binnenplaats is een eenvoudig (misschien wel ongezellig) maar goed en goedkoop met vriendelijk personeel. Verder niet veel echte restaurants in de buurt. Wel een straatje met veel kleine verkooppunten van hapjes.

Gereisd met partner in Sat Jun 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)