China

Reviews over accommodaties in China

Eenvoudig bereikbaar via aankomsthal luchthaven

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Mooi hotel met ruime kamers. Je loopt er zo naar toe. Links af in aankomsthal A. Kamer met volledige uitrusting. Badjassen, slofjes, schoenpoetssevice noem maar op. Zeer vriendelijk personeel. Binnen het hotel zijn diverse bars en restaurants. Wij gebruikten het hotel als "daystay" vanwege een lange overstaptijd. Geboekt via between9and5 site. Minpuntje was de inhoud van de minibar. 6 blikjes fris en 2 kleine zakjes pinda's.

Genieten

Joyce,
    22-8-2016

Heerlijk hotel. Aantal keer prima gegeten en heerlijk ontbeten. Vriendelijk personeel. We hebben onze bagage achter gelaten in het hotel voor 1 nacht om naar de dichtbij gelegen rijstvelden te trekken. Dit was geen probleem en werd veilig vast gemaakt met een slotje.

Verouderd hotel. Veel lawaai naast treinstation.

MB,
    7-5-2016

Zwaar verouderd hotel, kamers netjes maar oud. De bedden zijn hard en niet comfortabel. Gelegen naast het treinstation : tot 2 uur s' nachts veel lawaai in de kamers aan de voorzijde van het hotel want de omroepster van het station geeft iedere 10 minuten de treinen en vertrektijden aan (heel hard)

Goeie locatie aan de rand van de stad !

Joshua,
    18-3-2016

Een mooi hotel, met mooie kamers. Niet centraal in het centrum, maar je kunt perfect met de bus voor de deur naar de metro. Vanaf hier ligt de hele stad aan je voeten.

Vriendelijk personeel bij de receptie en de concierge.

Gewoon een goed hotel, midden in Beijing

Kovitsch,
    15-2-2016

Veel voorzieningen voor een redelijke prijs.

Vlakbij Tianmen Square en Tempel of Heaven.

Relaxte bar.

Uitgebreid ontbijtbuffet, wel druk rond een uur of negen.

Massage is duur, daarvoor kun je beter buiten het hotel wat zoeken.