vakanties Chili (Chile)

Reviews over accommodaties in Chili (Chile)

Prima hotel in goede wijk van Santiago

jeroen_snijders,
    11-4-2012

Het Radisson is een prima hotel. Het is niet erg groot (de fotos van de buitenkant laten meer zien dan alleen het hotel) en luxe. Prima uitgebreid ontbijt, gratis internet en een prima zwembad op de 21 e verdieping. Goede restaurants op loopafstand en met de taxi ben je zo in Bellavista of andere plekken in het centrum.

prima refugio

Conny,
    4-4-2012

De refugio is prima ingericht met mooi sanitair en dekbedden op de bedden. Het eten is lekker en de ligging is fantastisch tussen de pieken van de Torre del Paine.

prima hotel

c_branje,
    18-2-2011

Hotel ligt op een heuvel net buiten de stad, centrum op circa kwartiertje lopen. (Terug heuvelop iets langer.)

Prachtige ruime kamer met uitzicht op de stad. Vooral 's avonds erg mooi uitzicht met alle lichtjes. Het eten is erg goed.

echt fantastisch!

tania,
    7-2-2011

heel gezellig, ontzettend vriendelijk personeel en heel fijne omgeving

Prettige refugio

Judith,
    29-12-2010

Deze refugio heeft eigenlijk 1 nadeel. Hij ligt nogal ver van de wandelroutes af. Dit betekent dat wanneer je denkt dat je er bent, je nog een paar km verder moet.

Daarnaast liggen de kamers allemaal naast elkaar en lopen de muren niet tot het plafond. Waardoor het licht blijft, totdat centraal de lampen worden uitgedaan en je veel meer rumoer hoort.

De kamers zijn verder prima, badkamers eveneens.

Het eten is goed en alles is relatief modern. Tip: bestel ipv 2 losse glazen drinken, 1 fles. Dit is veel goedkoper en geoorloofd om je fles mee te nemen naar het diner/lunch.