Hotel Del Mar

Hotel Del Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Del Mar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Del Mar in het Nederlands

Zakelijk

2008

Beste hotel ter wereld waar ik heb verbleven.

Rude Bush
28-11-2008

Fantastisch hotel in een fantastisch deel van Chili. Vlak bij Valparaiso, met een leuke uitgangsbuurt (bezoek zeker La Piedra Feliz!! Subliem !!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Mar in Vina del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.