Reviews over Villarrica

Wij hebben een 6-persoons Cabana gehuurd in de periode Het

Matti van Daalhuizen
    27-12-2007

Wij hebben een 6-persoons Cabana gehuurd in de periode nov/dec. Het park is schitterend gelegen aan het meer van Villarrica. Alle Cabana's hebben vrij uitzicht op het meer. De eigenaren van het park spreken redelijk Engels en hebben allerlei tips voor uitstapjes. Vanuit het nabijgelegen Pucon zijn allerlei activiteiten te ondernemen. Mountainbiken, raften, bergbeklimmen etc. Aan te raden is om voor enkele dagen een Fourwheeldrive te huren. Veel wegen in de omgeving, behalve de hoofdwegen, zijn onverhard. De vulkaan van Villaricca is te beklimmen/berijden. Eventueel is daar een gids beschikbaar. Het Nationale Park Villaricca is ook dichtbij. Conclusie, een uitstekende plek voor een zeer redelijke prijs. Niet onvermeld mag blijven dat de Cabana's dagelijks worden schoongemaakt, bedden opgemaakt etc. Dit alles zonder meerprijs.

Een lekker rustig hotel, in principe mee voor de reiziger

Daniel en Janny
    2-7-2005

Een lekker rustig hotel, in principe mee voor de reiziger op middelbare leeftijd maar het hotel ligt aan het meer met uitzicht op de vulkaan, het plaatje is dus schitterend. We hebben hier maar 1 overnachting gedaan maar deze was prima. Goed, net hotel met goede service, zwembad in de tuin. Oh ja, je mag in het hotel niet roken. Als je het straatje verder af naar beneden loopt en met de bocht meegaat, kom je aan de linkerkant nog een zeer goed restaurant tegen: Martins Pescadore als ik me niet vergis is de naam. Toen wij er waren was het terras voorzien van grote Heineken parasols. Maar dit is heel goed, exclusief eten tegen een spotprijsje. Als je wel van een praatje houd, is dit zeker een aanrader.