Hotel Director Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Director Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Director Suites in het Nederlands

Na eerdere teleurstellingen in Santiago, telefonisch contact opgenomen en gezegd dat we eerst graag de kamers wilden zien voordat we een definitieve reservering zouden maken. Konden voor twee nachten een mooie studio krijgen voor 70 US p.n. en voor 85 US p.n. een groot 2-kamer appartement(zie director.cl). Voor dat laatste gekozen. Er zijn geen keukenspullen, maar dat wordt wel geleverd als je erom vraagt. In de middag kregen we een mooie roos in een vaasje en snoepjes als welkom. Ontbijt was oke, wel vervelend personeel dat meer televisie keek dan zich om de gasten bekommerden. Om de hoek van hotel is een metrostation. Restaurants zijn een stukje lopen en zeer slecht in prijs/kwaliteit verhouding. Je kan beter een taxi nemen naar een van de grootste shoppingmalls, Parque Arauco, in Santiago. Daar kun je bv. uitstekend Japans eten voor slechts ca. 35 euro voor 2 personen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Director Suites in Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Director Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Director Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.