Hotel Director Suites

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Director Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Director Suites

• 9Jolanda Visser25-04-2005

Na eerdere teleurstellingen in Santiago, telefonisch contact opgenomen en gezegd dat we eerst graag de kamers wilden zien voordat we een definitieve reservering zouden maken. Konden voor twee nachten een mooie studio krijgen voor 70 US p.n. en voor 85 US p.n. een groot 2-kamer appartement(zie director.cl). Voor dat laatste gekozen. Er zijn geen keukenspullen, maar dat wordt wel geleverd als je erom vraagt. In de middag kregen we een mooie roos in een vaasje en snoepjes als welkom. Ontbijt was oke, wel vervelend personeel dat meer televisie keek dan zich om de gasten bekommerden. Om de hoek van hotel is een metrostation. Restaurants zijn een stukje lopen en zeer slecht in prijs/kwaliteit verhouding. Je kan beter een taxi nemen naar een van de grootste shoppingmalls, Parque Arauco, in Santiago. Daar kun je bv. uitstekend Japans eten voor slechts ca. 35 euro voor 2 personen.

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Director Suites voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Director Suites

0 vragen over Hotel Director Suites

• AdresCarmencita 45, Las Condes 7550157(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website