Hotel Don Raul

Kleine hotelsWeer vandaag25°
Hotel Don Raul

We hebben een aantal aanbieders voor Don Raul voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Don Raul in het Nederlands

slapen in een woestijnstad

Conny
22-11-2011

Hotel Don Raul ligt in het stoffige woestijnstadje San Pedro in de noordchileense Atacama woestijn. De kamers liggen rondom een binnenplaats met zithoekjes. De kamers hebben voldoende ruimte en goede badkamer, alleen was er niet altijd warm water. Het ontbijt is uitgebreid met o.a. heerlijk vers gebakken brood, beleg, fruitsalade en sapjes. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Raul in San Pedro de Atacama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Raul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.